Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
742 51 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-12-23 21:22 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02 (1302) |
Общие вопросы дидактики и методики воспитания и обучения (1190) |
SM ISO690:2012 BOTGROS, Ion. Eficiență în activitățile de predareînvățare: siguranță în calitatea produselor. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2015, nr. 3(91), pp. 16-21. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | |||||
Numărul 3(91) / 2015 / ISSN 1810-6455 | |||||
|
|||||
CZU: 37.02 | |||||
Pag. 16-21 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
În acest articol se analizează conceptul de eficiență a procesului educațional prin prisma teoriilor cognitivistă și constructivistă ale învățării. Aceste considerente ne conduc spre o nouă viziune în predare-învățare, axată pe construcția de către elevi a propriilor strategii de cunoaștere. |
|||||
Cuvinte-cheie efficiency, competency, cognitivist, constructivist, learner-centered |
|||||
|