Eficiență în activitățile de predareînvățare: siguranță în calitatea produselor
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
742 51
Ultima descărcare din IBN:
2023-12-23 21:22
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02 (1302)
Общие вопросы дидактики и методики воспитания и обучения (1190)
SM ISO690:2012
BOTGROS, Ion. Eficiență în activitățile de predareînvățare: siguranță în calitatea produselor. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2015, nr. 3(91), pp. 16-21. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 3(91) / 2015 / ISSN 1810-6455

Eficiență în activitățile de predareînvățare: siguranță în calitatea produselor
CZU: 37.02

Pag. 16-21

Botgros Ion
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
Disponibil în IBN: 8 august 2017


Rezumat

În acest articol se analizează conceptul de eficiență a procesului educațional prin prisma teoriilor cognitivistă și constructivistă ale învățării. Aceste considerente ne conduc spre o nouă viziune în predare-învățare, axată pe construcția de către elevi a propriilor strategii de cunoaștere.

This paper examines the concept of efficiency of teaching-learning through cognitive and constructivist theories of learning. These considerations lead us to a new vision of teaching-learning strategies based on their own knowledge known by students.

Cuvinte-cheie
efficiency, competency,

cognitivist, constructivist,

learner-centered