Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
789 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2020-09-10 11:02 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:[51+1](437.6) (1) |
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (3934) |
Математика (1657) |
ФИЛОСОФИЯ. ПСИХОЛОГИЯ (4598) |
SM ISO690:2012 АМБРОЗЫ, Мариан. Межпредметные связи «математика - философия» в словацкой гимназии. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2014, nr. 2(5), pp. 8-20. ISSN 1857-0623. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | |||||||
Numărul 2(5) / 2014 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | |||||||
|
|||||||
CZU: 37.016:[51+1](437.6) | |||||||
Pag. 8-20 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Articolul este dedicat studiului relațiilor interdisciplinare dintre filosofie și matematică. Se demonstrează că anumite probleme specifice matematicii evocă probleme filosofice și comparații care apar în procesul de predare a matematicii şi filosofiei. Se acordă atenţie deosebită unor aspecte ale predării matematicii în gimnaziu care au legătură cu istoria matematicii şi filozofia. |
|||||||
Cuvinte-cheie filosofie, matematică, istorie, gimnaziu |
|||||||
|