The school principal’s role in the implementation of social education programs
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1361 1
Ultima descărcare din IBN:
2017-01-11 14:59
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.035 (128)
Воспитание. Обучение. Образование (14334)
SM ISO690:2012
HASSAN, Manal. The school principal’s role in the implementation of social education programs. In: Artă şi Educaţie Artistică , 2015, nr. 1(25), pp. 47-53. ISSN 1857-0445.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Artă şi Educaţie Artistică
Numărul 1(25) / 2015 / ISSN 1857-0445

The school principal’s role in the implementation of social education programs
CZU: 37.035

Pag. 47-53

Hassan Manal
 
Tiraspol State University
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 21 iunie 2016


Rezumat

Implementarea oricărui tip de program educativ în cadrul școlii presupune implicarea intensă a managerului școlii. Acestuia îi revine responsabilitatea de a monitoriza implementarea programului atât la nivel organizațional, cât și la nivel de conținut. În acest context, în cazul programelor de educație socială, managerul trebuie să asigure elaborarea documentelor solicitate, circularelor necesare, ghidurilor educaționale, precum și organi-zarea trainingurilor tematice pentru profesori, cooperarea eficientă între grupul managerial, cadrele didactice, familie și elevi.

Cuvinte-cheie
manager școlar, educaţie socială, schimbare,

factori de rezistență, oportunități de perfecționare, abordare proactivă etc.