Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1361 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2017-01-11 14:59 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.035 (128) |
Воспитание. Обучение. Образование (14334) |
SM ISO690:2012 HASSAN, Manal. The school principal’s role in the implementation of social education programs. In: Artă şi Educaţie Artistică , 2015, nr. 1(25), pp. 47-53. ISSN 1857-0445. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Artă şi Educaţie Artistică | |||||||
Numărul 1(25) / 2015 / ISSN 1857-0445 | |||||||
|
|||||||
CZU: 37.035 | |||||||
Pag. 47-53 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Implementarea oricărui tip de program educativ în cadrul școlii presupune implicarea intensă a managerului școlii. Acestuia îi revine responsabilitatea de a monitoriza implementarea programului atât la nivel organizațional, cât și la nivel de conținut. În acest context, în cazul programelor de educație socială, managerul trebuie să asigure elaborarea documentelor solicitate, circularelor necesare, ghidurilor educaționale, precum și organi-zarea trainingurilor tematice pentru profesori, cooperarea eficientă între grupul managerial, cadrele didactice, familie și elevi. |
|||||||
Cuvinte-cheie manager școlar, educaţie socială, schimbare, factori de rezistență, oportunități de perfecționare, abordare proactivă etc. |
|||||||
|