Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
995 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2018-05-03 23:31 |
SM ISO690:2012 DANIEL-SHAMA, Einas. Placing children with special needs into various educational frames. In: Artă şi Educaţie Artistică , 2014, nr. 2(24), pp. 15-18. ISSN 1857-0445. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Artă şi Educaţie Artistică | ||||||
Numărul 2(24) / 2014 / ISSN 1857-0445 | ||||||
|
||||||
Pag. 15-18 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul de față reflectă cîteva modele de integrare a copiilor cu CES. Fiecare model presupune anumite particularităţi şi legităţi de implementare subordonate factorului de administrare locală. |
||||||
Cuvinte-cheie copii cu nevoi speciale, medii educaţionale, integrare, incluziune, instituționalizare. |
||||||
|