Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-16 12:29 |
![]() STANCIUC, Zinaida. Studiu experimental privind formarea stilurilor cognitive ale studenţilor din perspectiva influenţei formative a comunicării pedagogice
. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2012, nr. 9(59), pp. 60-66. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 9(59) / 2012 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
Pag. 60-66 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Eficienţa şi semnificaţia pedagogică a procesului de influenţă formativă a stilurilor cognitive sunt asigurate prin aplicarea
eficientă a asimilării de cunoştinţe la nivel cognitiv - formare, la nivel de aptitudine – cultivarea atitudinilor şi competenţelor
şi la nivel creativ, complex şi integrator – noi abilităţi şi competenţe pentru a fi raportate la triada universitară pedagogică. |
||||||
Cuvinte-cheie comunicare pedagogică, stil cognitiv, influenţă formativă, personalizarea cunoaşterii |
||||||
|
Google Scholar Export
<meta name="citation_title" content="Studiu experimental privind formarea stilurilor cognitive ale studenţilor din perspectiva influenţei formative a comunicării pedagogice "> <meta name="citation_author" content="Stanciuc Zinaida"> <meta name="citation_publication_date" content="2012/04/03"> <meta name="citation_journal_title" content="Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)"> <meta name="citation_volume" content="59"> <meta name="citation_issue" content="9"> <meta name="citation_firstpage" content="60"> <meta name="citation_lastpage" content="66"> <meta name="citation_pdf_url" content="https://ibn.idsi.md/sites/default/files/imag_file/Studiu%20experimental%20privind%20formarea%20stilurilor%20cognitive.pdf">