Repere metodologice ale integrării domeniilor de cunoaştere în instituţia preşcolară
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1151 41
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-31 17:32
SM ISO690:2012
DASCAL, Angela. Repere metodologice ale integrării domeniilor de cunoaştere în instituţia preşcolară . In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2013, nr. 5(65), pp. 83-88. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 5(65) / 2013 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Repere metodologice ale integrării domeniilor de cunoaştere în instituţia preşcolară

Pag. 83-88

Dascal Angela
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 31 martie 2014


Rezumat

În educaţia timpurie integrarea curriculară era o provocare. Astăzi, însă, fiecare cadru didactic proiectează şi desfăşoară activităţi integrate cu o abordare complexă a conţinuturilor, conştientizând că toţi copiii trebuie să înveţe şi să crească într-o manieră integrată. În articol se face o încercare de a evidenţia caracteristicile definitorii ale activităţii integrate în grădiniţa de copii. În acest scop a fost elaborat un ghid pentru cadrele didactice din instituţiile preşcolare ce ţine de proiectarea activităţilor integrate. De asemenea, sunt menţionaţi cercetătorii care s-au preocupat de problema integrării conţinuturilor.

Curricular integration in early education was a challenge, but today every teacher designs and conducts an integrated complex approach to content, being aware that all children need to learn and grow in an integrated manner. The author tries to highlight some of the defining characteristics of integrated activity in kindergarten children. It also noted that researchers have been concerned about the problem of content integration. Aim has developed a guide for teachers of preschool education institutions related to the activities of integrated design.

Cuvinte-cheie
integrare, activitate integrată, interdisciplinaritate, metoda Proiectului,

integrarea domeniilor de cunoaştere

DataCite XML Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'>
<creators>
<creator>
<creatorName>Dascal, A.A.</creatorName>
<affiliation>Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, Moldova, Republica</affiliation>
</creator>
</creators>
<titles>
<title xml:lang='ro'>Repere metodologice ale integrării domeniilor de cunoaştere în instituţia preşcolară
</title>
</titles>
<publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher>
<publicationYear>2013</publicationYear>
<relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISSN' relationType='IsPartOf'>1857-2103</relatedIdentifier>
<subjects>
<subject>integrare</subject>
<subject>activitate integrată</subject>
<subject>integrarea domeniilor de cunoaştere</subject>
<subject>interdisciplinaritate</subject>
<subject>metoda Proiectului</subject>
</subjects>
<dates>
<date dateType='Issued'>2013-06-28</date>
</dates>
<resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Journal article</resourceType>
<descriptions>
<description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'>În educaţia timpurie integrarea curriculară era o provocare. Astăzi, însă, fiecare cadru didactic proiectează şi desfăşoară activităţi integrate cu o abordare complexă a conţinuturilor, conştientizând că toţi copiii trebuie să înveţe şi să crească într-o manieră integrată. În articol se face o încercare de a evidenţia caracteristicile definitorii ale activităţii integrate în grădiniţa de copii. În acest scop a fost elaborat un ghid pentru cadrele didactice din instituţiile preşcolare ce ţine de proiectarea activităţilor integrate. De asemenea, sunt menţionaţi cercetătorii care s-au preocupat de problema integrării conţinuturilor.</description>
<description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'>Curricular integration in early education was a challenge, but today every teacher designs and conducts an integrated complex approach to content, being aware that all children need to learn and grow in an integrated manner. The author tries to highlight some of the defining characteristics of integrated activity in kindergarten children. It also noted that researchers have been concerned about the problem of content integration. Aim has developed a guide for teachers of preschool education institutions related to the activities of integrated design.</description>
</descriptions>
<formats>
<format>application/pdf</format>
</formats>
</resource>