Brandul de angajator – Element important pentru asigurarea eficienţei recrutării personalului
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1160 126
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-19 16:47
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
005.95/.96 (78)
Области управления (317)
SM ISO690:2012
BÎRCĂ, Alic. Brandul de angajator – Element important pentru asigurarea eficienţei recrutării personalului . In: Economica, 2013, nr. 3(85), pp. 53-58. ISSN 1810-9136.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Economica
Numărul 3(85) / 2013 / ISSN 1810-9136

Brandul de angajator – Element important pentru asigurarea eficienţei recrutării personalului
CZU: 005.95/.96

Pag. 53-58

Bîrcă Alic
 
Academia de Studii Economice din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 16 decembrie 2013


Rezumat

În acest articol, se vorbeşte despre brandul de angajator ca element important în vederea asigurării eficienţei recrutării personalului. Brandul de angajator constituie imaginea pe care o companie o are pe piaţa muncii şi, în multe cazuri, reprezintă informaţia esenţială pe care se bazează un candidat când are de făcut o alegere între anumite oportunităţi oferite. Brandul de angajator, elaborat şi fundamentat pe principii ştiinţifice, conduce la creşterea vizibilităţii şi reputaţiei organizaţiei, creând impresia unui angajator foarte bun atât propriilor angajaţi, cât şi editorilor de reviste, managerilor altor organizaţii şi potenţialilor candidaţi. În Republica Moldova, organizaţiile autohtone încearcă să întreprindă primele eforturi în vederea creării unei imagini favorabile pe piaţa muncii.

This article deals with the employer brand as an important element to ensure the effectiveness of staff recruitment. Employer brand is the image that a company has on the labor market and, in many cases, represents essential information for a candidate when he has a choice to make between the various offered opportunities. Employer brand, elaborated and based on scientific principles, leads to increasing the visibility and reputation of the organization, creating the impression of a good employer both for their employees as well as for magazine publishers, managers of other organizations and potential candidates. In Moldova, local organizations try first efforts to create a favorable image on the labor market.

Cuvinte-cheie
brand de angajator, imaginea organizaţiei, cererea de muncă, segmentarea pieţei muncii, brandul de dezvoltare a talentelor