Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1160 126 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-19 16:47 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
005.95/.96 (78) |
Области управления (317) |
SM ISO690:2012 BÎRCĂ, Alic. Brandul de angajator – Element important pentru asigurarea eficienţei recrutării personalului
. In: Economica, 2013, nr. 3(85), pp. 53-58. ISSN 1810-9136. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Economica | ||||||
Numărul 3(85) / 2013 / ISSN 1810-9136 | ||||||
|
||||||
CZU: 005.95/.96 | ||||||
Pag. 53-58 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol, se vorbeşte despre brandul de angajator ca element important în vederea asigurării eficienţei recrutării personalului. Brandul de angajator constituie imaginea pe care o companie o are pe piaţa muncii şi, în multe cazuri, reprezintă informaţia esenţială pe care se bazează un candidat când are de făcut o alegere între anumite oportunităţi oferite. Brandul de
angajator, elaborat şi fundamentat pe principii ştiinţifice,
conduce la creşterea vizibilităţii şi reputaţiei organizaţiei,
creând impresia unui angajator foarte bun atât propriilor angajaţi, cât şi editorilor de reviste, managerilor altor
organizaţii şi potenţialilor candidaţi. În Republica Moldova, organizaţiile autohtone încearcă să întreprindă primele eforturi în vederea creării unei imagini favorabile pe piaţa muncii. |
||||||
Cuvinte-cheie brand de angajator, imaginea organizaţiei, cererea de muncă, segmentarea pieţei muncii, brandul de dezvoltare a talentelor |
||||||
|