Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-07 15:57 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
338.48(478-22) (15) |
Туризм. Экономика туризма (547) |
![]() BOTEZATU, Angela. Strategii şi tehnici de promovare a turismului rural sustenabil
. In: Economica, 2013, nr. 1(83), pp. 40-46. ISSN 1810-9136. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Economica | ||||||
Numărul 1(83) / 2013 / ISSN 1810-9136 | ||||||
|
||||||
CZU: 338.48(478-22) | ||||||
Pag. 40-46 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Unul dintre obiectivele principale pe care le urmăreşte orice firmă, valabil şi pentru afacerile de turism rural, este acela de a şti cum să-i convingă pe clienţi să-i cumpere produsul sau serviciul. Într-un mediu de concurenţă acerbă, strategiile de promovare vin să faciliteze procesul de comunicare cu clienţii actuali şi potenţiali prin informare, convingere sau reamintire. În articol, sunt tratate unele dintre strategiile şi tehnicile de promovare ale activităţii de turism, tehnici care, utilizate separat sau întrun mix bine gândit, pot contribui la formarea de ansamblu şi îmbunătăţirea imaginii ţării sau firmelor de turism prin dezvoltarea turismului rural sustenabil. |
||||||
Cuvinte-cheie turism rural, sustenabilitate, politică de promovare, relaţii cu publicul, strategii de promovare |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Botezatu, A.</creatorName> <affiliation>Universitatea Academiei de Ştiinţe a Moldovei, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Strategii şi tehnici de promovare a turismului rural sustenabil </title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2013</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISSN' relationType='IsPartOf'>1810-9136</relatedIdentifier> <subjects> <subject>turism rural</subject> <subject>sustenabilitate</subject> <subject>strategii de promovare</subject> <subject>politică de promovare</subject> <subject>relaţii cu publicul</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>338.48(478-22)</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2013-03-01</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Journal article</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'>Unul dintre obiectivele principale pe care le urmăreşte orice firmă, valabil şi pentru afacerile de turism rural, este acela de a şti cum să-i convingă pe clienţi să-i cumpere produsul sau serviciul. Într-un mediu de concurenţă acerbă, strategiile de promovare vin să faciliteze procesul de comunicare cu clienţii actuali şi potenţiali prin informare, convingere sau reamintire. În articol, sunt tratate unele dintre strategiile şi tehnicile de promovare ale activităţii de turism, tehnici care, utilizate separat sau întrun mix bine gândit, pot contribui la formarea de ansamblu şi îmbunătăţirea imaginii ţării sau firmelor de turism prin dezvoltarea turismului rural sustenabil.</description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'>One of the main objectives pursued by any company, available for rural tourism business is to know how to convince customers to buy your product or service. In an environment of intense competition, promotion strategies come to facilitate the communication with current and prospective customers through information, persuasion or reminder. The article deals with some of the strategies and techniques to promote the tourism activity, techniques which used separately or in a thoughtful mix can contribute to the formation and improvement of the overall image of the country or travel companies by sustainable rural tourism development.</description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>