Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
796 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-01-15 14:05 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.0 (7579) |
Воспитание. Обучение. Образование (14334) |
SM ISO690:2012 CALLO, Tatiana. Axiologia integralităţii în ştiinţa pedagogică. In: Univers Pedagogic, 2011, nr. 3, pp. 24-29. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 3 / 2011 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.0 | ||||||
Pag. 24-29 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Problematica integralităţii este abordată dintr-o perspectivă selectivă, pentru a pune în relaţie fenomenul respectiv cu interesul specific domeniului educaţional. Sunt surprinse unele valori ale integralităţii pedagogice în câmpul teoriei educaţionale, care denotă transformările de natură favorizantă, ce influenţează învăţământul autohton. De asemenea, este re/amintit conceptul filozofic al unităţii diversităţii sub o idee ca formă a unui tot prin care este determinată sfera diversului şi poziţia părţilor între ele. |
||||||
|