Axiologia integralităţii în ştiinţa pedagogică
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
796 6
Ultima descărcare din IBN:
2023-01-15 14:05
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.0 (7579)
Воспитание. Обучение. Образование (14334)
SM ISO690:2012
CALLO, Tatiana. Axiologia integralităţii în ştiinţa pedagogică. In: Univers Pedagogic, 2011, nr. 3, pp. 24-29. ISSN 1811-5470.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 3 / 2011 / ISSN 1811-5470

Axiologia integralităţii în ştiinţa pedagogică
CZU: 37.0

Pag. 24-29

Callo Tatiana
 
Consiliul Naţional pentru Acreditare şi Atestare
 
 
Disponibil în IBN: 15 decembrie 2013


Rezumat

Problematica integralităţii este abordată dintr-o perspectivă selectivă, pentru a pune în relaţie fenomenul respectiv cu interesul specific domeniului educaţional. Sunt surprinse unele valori ale integralităţii pedagogice în câmpul teoriei educaţionale, care denotă transformările de natură favorizantă, ce influenţează învăţământul autohton. De asemenea, este re/amintit conceptul filozofic al unităţii diversităţii sub o idee ca formă a unui tot prin care este determinată sfera diversului şi poziţia părţilor între ele.

The completeness issues are approached in a selective perspective, to put in relation this phenomenon with the specific interess of the educational field. Some pedagogical completeness values are captured in the education theory field, denoting the transformations of the favoring nature and influencing the local education. Also, the diversity unit concept is formulated under the idea that form a whole area that is determined the diversity of fields and the position of the parties between them.