Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
876 11 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-08-10 23:08 |
SM ISO690:2012 SOLCAN, Angela. La crise de l’enseignement supérieur et la centration sur l’étudiant
. In: Intertext , 2012, nr. 1-2(22), pp. 198-207. ISSN 1857-3711. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Intertext | ||||||
Numărul 1-2(22) / 2012 / ISSN 1857-3711 /ISSNe 2345-1750 | ||||||
|
||||||
Pag. 198-207 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Astăzi traversăm o etapă de schimbări profunde, complexe şi radicale în toate domeniile activităţii umane. Omul în calitate de subiect al istoriei, trebuie să fie capabil de a
proiecta schimbări şi a interveni în fluxul acestora. În acest sens, calitatea instruirii şi educaţiei, în special în mediul universitar, determină viitorul ţării noastre. Studenţii Universităţilor Pedagogice poartă o responsabilitate aparte, întrucât educaţia de azi trebuie
să răspunde necesităţilor generaţiilor viitoare. |
||||||
Cuvinte-cheie învăţământ superior, pedagogia centrată pe student, autonomia studentului, sistemul educativ, didactica limbii franceze |
||||||
|