Articolul precedent |
Articolul urmator |
13 0 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.016:811.111 (1) |
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (2143) |
Английский язык (700) |
SM ISO690:2012 ANDRIOAIE, Ana-Maria. Formarea competenței interculturale a elevilor de liceu în orele de limba engleză. In: Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă, Ed. 11, 16-17 mai 2024, Chişinău. Chişinău: CEP UPSC, 2024, Ediția 11, Vol.2, pp. 161-168. ISBN 978-9975-46-904-3. DOI: https://doi.org/10.46727/c.v2.16-17-05-2024.p161-168 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă Ediția 11, Vol.2, 2024 |
||||||
Conferința "Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă" 11, Chişinău, Moldova, 16-17 mai 2024 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.46727/c.v2.16-17-05-2024.p161-168 | ||||||
CZU: 373.016:811.111 | ||||||
Pag. 161-168 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Prezentul articol prezintă competența interculturală ca și competență-cheie, transversală și integrată, esențială în contextul societății globalizate a secolului al XXI-lea. Articolul evidențiază competența plurilingvistică și pluriculturală, așa cum este descrisă în Cadrul Comun de Referință pentru Limbi și rolul acesteia în formarea competenței interculturale la elevii de liceu. Competențele generale și competențele de comunicare lingvistică descrise în același Cadru Comun, dezvoltate în cadrul orelor de limba engleză, contribuie la formarea competenței interculturale a elevilor de liceu. Teatrul, ca metodă activ-participativă și experiențială, poate fi utilizat pentru formarea competenței interculturale în rândul elevilor de liceu. Articolul prezintă două exemple de formare a competenței interculturale a elevilor de liceu prin intermediul teatrului-forum și a teatrului-ziar. |
||||||
Cuvinte-cheie competenţă, interculturală, transversală, integrată, interdisciplinară, competence, Intercultural, transversal, integrated, interdisciplinary |
||||||
|