Importanța perspectivei acmeologice în procesul de învățare a șahului în școlile gimnaziale
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
17 0
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.1:794.1 (1)
Высшее образование. Университеты. Академическое обучение (2669)
РАЗВЛЕЧЕНИЯ. ЗРЕЛИЩА. ИГРЫ. СПОРТ (1739)
SM ISO690:2012
AGACHE, Gheorghe, AUTOR, Nou. Importanța perspectivei acmeologice în procesul de învățare a șahului în școlile gimnaziale. In: Formarea continuă a specialistului de cultură fizică în conceptul acmeologic modern, Ed. 3, 15 februarie 2024, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Dapartamentul Sporturi de Lupte și Gimnastică al USEFS, 2024, Ediția 4, pp. 5-10. ISBN 978-9975-68-504-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Formarea continuă a specialistului de cultură fizică în conceptul acmeologic modern
Ediția 4, 2024
Conferința "Formarea continuă a specialistului de cultură fizică în conceptul acmeologic modern"
3, Chișinău, Moldova, 15 februarie 2024

Importanța perspectivei acmeologice în procesul de învățare a șahului în școlile gimnaziale

CZU: 378.1:794.1

Pag. 5-10

Agache Gheorghe1, Autor Nou2
 
1 Școala Gimnazială nr. 17, Botoșani,
2 Școala Sportivă Specializată de Înot, Chișinău
 
 
Disponibil în IBN: 19 iunie 2024


Rezumat

Acmeology brings an innovative perspective to education, emphasizing the diversity and uniqueness of each student. This approach encourages physical education and sport teachers to look beyond a standardized approach and adapt teaching strategies to align with individual student needs. By structuring chess lessons according to acmeological principals, teachers become facilitators of personalized learning, creating a conducive environment where each student can explore and develop their skills at their own pace and way.

Cuvinte-cheie
Professional development, teacher, physical education, chess