Teaching Vocabulary as an Aspect of English Language Training
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
45 0
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.091:811.111 (8)
Организация обучения (560)
Английский язык (699)
SM ISO690:2012
ROŞCA, Natalia. Teaching Vocabulary as an Aspect of English Language Training. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2024, nr. 1-2(143-144), pp. 52-55. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.10719414
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 1-2(143-144) / 2024 / ISSN 1810-6455

Teaching Vocabulary as an Aspect of English Language Training

Predarea vocabularului ca aspect al însușirii limbii engleze

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.10719414
CZU: 37.091:811.111

Pag. 52-55

Roşca Natalia
 
Liceul Teoretic Orizont Fil. Ciocana
 
 
Disponibil în IBN: 14 mai 2024


Rezumat

The article argues that the choice of vocabularyteaching methods and activities depends both on the teacher’s own didactic style and on the envisaged type of activity. Also, the choice of an activity or a particular method ought to be made depending on the students’ needs so as to turn it into the best approach. The methods presented in the article are all student-oriented and all of them are motivating, student-engaging, practical, and aiming at improving students’ language skills. Some important rules for teachers while introducing new vocabulary in a language class are also put forward.

Articolul aduce argumente în favoarea faptului că alegerea metodelor și a activităților de predare a vocabularului depinde, în egală măsură, de stilul de predare al profesorului și de tipul activității vizate. De asemenea, selectarea unei activități sau a unei metode specifice de predare trebuie să se realizeze în funcție de necesitățile elevilor, astfel încât să se aleagă abordarea optimă a acestui aspect. Metodele prezentate în articol sunt orientate spre elev/student, fiind motivaționale, captivante și practice, și având ca scop îmbunătățirea abilităților de vorbire. În acest context, articolul scoate în evidență și unele reguli importante pentru profesor în prezentarea vocabularului nou în timpul unei lecții de limbă străină.

Cuvinte-cheie
teaching vocabulary, translation method, direct method, student-oriented teaching, individual work, group work,

predarea vocabularului, metoda traducerii, metoda directă, predare orientată spre elev/student, lucru individual, lucru în grup