Articolul precedent |
Articolul urmator |
127 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-20 05:46 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.2.017.93+316.356.2 (1) |
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (2100) |
Социальная структура. Общество как социальная система (1006) |
SM ISO690:2012 BORȘ, Stela. Familia în educația morală a preșcolarilor. In: Familia – factor existențial de promovare a valorilor etern-umane, Ed. 3, 12 mai 2023, Chișinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2023, Ediția 3, pp. 200-208. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Familia – factor existențial de promovare a valorilor etern-umane Ediția 3, 2023 |
||||||
Conferința "Familia – factor existențial de promovare a valorilor etern-umane" 3, Chișinău, Moldova, 12 mai 2023 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.2.017.93+316.356.2 | ||||||
Pag. 200-208 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Acest articol ia în discuție importanța dezvoltării morale a unui preșcolar ca persoană și de ce depinde această dezvoltare, ce și de către cine este determinată. Problemele de socializare a copiilor, factorii care determină creșterea lor determină în continuare dezvoltarea morală a individului, dar și atmosfera, climatul psihologic în familie, în instituțiile preșcolare și în societate, modele de urmat, pe scurt, tot ceea ce afectează procesul de formare/ de dezvoltare a personalității copilului. În consecință, a fost determinat rolul familiei și al valorilor familiei în educația morală a copiilor preșcolari. |
||||||
Cuvinte-cheie educație preșcolară, valori etnice familiale, educaţie morală, valori familiale, preschool education, ethnic family values, moral education, family values |
||||||
|