Familia în educația morală a preșcolarilor
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
127 3
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-20 05:46
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.2.017.93+316.356.2 (1)
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (2100)
Социальная структура. Общество как социальная система (1006)
SM ISO690:2012
BORȘ, Stela. Familia în educația morală a preșcolarilor. In: Familia – factor existențial de promovare a valorilor etern-umane, Ed. 3, 12 mai 2023, Chișinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2023, Ediția 3, pp. 200-208.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Familia – factor existențial de promovare a valorilor etern-umane
Ediția 3, 2023
Conferința "Familia – factor existențial de promovare a valorilor etern-umane"
3, Chișinău, Moldova, 12 mai 2023

Familia în educația morală a preșcolarilor

CZU: 373.2.017.93+316.356.2

Pag. 200-208

Borș Stela
 
Universitatea din Tiraspol „T.G. Şevcenko”
 
 
Disponibil în IBN: 3 mai 2024


Rezumat

Acest articol ia în discuție importanța dezvoltării morale a unui preșcolar ca persoană și de ce depinde această dezvoltare, ce și de către cine este determinată. Problemele de socializare a copiilor, factorii care determină creșterea lor determină în continuare dezvoltarea morală a individului, dar și atmosfera, climatul psihologic în familie, în instituțiile preșcolare și în societate, modele de urmat, pe scurt, tot ceea ce afectează procesul de formare/ de dezvoltare a personalității copilului. În consecință, a fost determinat rolul familiei și al valorilor familiei în educația morală a copiilor preșcolari.

The report discusses the importance of the moral development of a preschooler as a person and what it depends on, what and by whom it is determined. The problems of socialization of children, the factors that determine their growth and further determine their moral development of the individual, the atmosphere, the psychological climate in the family, in preschool institutions and in society, role models, everything that affects the training process. the child’s personality is revealed. As a result, the role of the family and family values in the moral education of preschool children was determined.

Cuvinte-cheie
educație preșcolară, valori etnice familiale, educaţie morală, valori familiale,

preschool education, ethnic family values, moral education, family values