Literatura – pretext pentru deschiderea spre artele frumoase
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
54 0
SM ISO690:2012
ȚURCANU, Valentina, GROSU, Liliana. Literatura – pretext pentru deschiderea spre artele frumoase . In: Abordări psiho-pedagogice, lingvistico-literare, istorice și didactice în științele educației, Ed. 4, 20 decembrie 2023, Cahul. Cahul: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, 2024, Ediţia 4, pp. 49-54. ISBN 978-9975-88-120-3.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Abordări psiho-pedagogice, lingvistico-literare, istorice și didactice în științele educației
Ediţia 4, 2024
Conferința "Abordări psiho-pedagogice, lingvistico-literare, istorice și didactice în științele educației"
4, Cahul, Moldova, 20 decembrie 2023

Literatura – pretext pentru deschiderea spre artele frumoase

Literature – a pretext for opening up to the fine arts


Pag. 49-54

Țurcanu Valentina1, Grosu Liliana2
 
1 Liceul Teoretic „Ion Creangă“, Cahul,
2 Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu“, Cahul
 
 
Disponibil în IBN: 3 mai 2024


Rezumat

Operele literare pot fi utilizate ca mijloc de inspirație și călăuzire pentru a înțelege și aprecia alte forme de expresivitate artistică, astfel realizându-se dimensiunea interdisciplinarității. Operele literare pot introduce cititorii în diverse aspecte ale artelor vizuale, muzicale, teatrale și ale altor forme artistice, facilitând astfel o înțelegere mai profundă și mai complexă. Această abordare pune accentul pe interconectarea și interdependența dintre diferite forme de exprimare artistică și oferă o perspectivă mai amplă asupra creativității umane.

Literary works can be used as a means of inspiration and guidance to understand and appreciate other forms of artistic expression, thus realising the dimension of interdisciplinarity. Literary works can introduce readers to different aspects of the visual arts, musical, theatrical and other art forms, thus facilitating a deeper understanding and more complex understanding. This approach emphasises the interconnection and interdependence between different ways of expression.

Cuvinte-cheie
literatură, subiect, cititor, artă, interpretare,

literature, subject, reader, art, interpretation