Articolul precedent |
Articolul urmator |
68 0 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.014 (264) |
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (4060) |
SM ISO690:2012 ILIE, Atena Luminița, IONESCU (CIULEI), Florentina, PARLAK, Ersan. Revoluția educației: clasa viitorului și pregătirea pentru lumea în schimbare. In: Educaţia din perspectiva conceptului Clasa Viitorului, Ed. 4, 3-4 noiembrie 2023, Chisinau. Chişinău: CEP UPSC, 2023, Ediția 4, pp. 243-247. ISBN 978-9975-46-865-7. DOI: https://doi.org/10.46727/c.cv-2023.p243-247 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia din perspectiva conceptului Clasa Viitorului Ediția 4, 2023 |
||
Conferința "Educația din perspectiva conceptului Clasa Viitorului" 4, Chisinau, Moldova, 3-4 noiembrie 2023 | ||
|
||
DOI:https://doi.org/10.46727/c.cv-2023.p243-247 | ||
CZU: 37.014 | ||
Pag. 243-247 | ||
Descarcă PDF | ||
Rezumat | ||
Clasa Viitorului este o abordare educațională modernă care se concentrează pe pregătirea elevilor pentru o lume în schimbare rapidă. Aceasta include integrarea tehnologiei, dezvoltarea abilităților de gândire critică și creativă, promovarea abilităților sociale și emoționale, încurajarea adaptabilității, personalizarea învățării, abordarea practică a cunoștințelor, accentul pe probleme globale și promovarea colaborării. Scopul este de a dezvolta cetățeni pregătiți să facă față provocărilor și oportunităților lumii contemporane. |
||
Cuvinte-cheie educația viitorului, gestionarea conflictelor, dezvoltare personală, abilități sociale și emoționale, gândire critică, comunicare eficientă, dezvoltare de competențe, clasa viitorul, învăţare continuă, colaborare în echipă, education of the future, conflict management, personal development, social and emotional skills, critical thinking, effective communication, Skills Development, the classroom of the future, lifelong learning, team collaboration |
||
|