Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-26 15:01 |
![]() GUŢU, Vitalie. Explorarea jocurilor video: resursă actuală în procesul de transformare a paradigmei de predare – învățare. In: Educația și învățământul extrașcolar: configurări și experiențe, Ed. 2, 8-9 decembrie 2023, Chişinău. Chişinău: Editura USM, 2024, Ediţia 2, pp. 234-239. ISBN 978-9975-62-706-1.37(082)=00. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educația și învățământul extrașcolar: configurări și experiențe Ediţia 2, 2024 |
||||||
Conferința "Educația și învățământul extrașcolar: configurări și experiențe" 2, Chişinău, Moldova, 8-9 decembrie 2023 | ||||||
|
||||||
Pag. 234-239 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Lucrarea științifică de față abordează tendința emergentă a utilizării jocurilor video în educație. Tot mai multe concepte și formule sunt dezvoltate despre avantajele și beneficiile implementării jocurilor video în procesul de predare-învățare, inclusiv creșterea motivației elevilor/studenților, îmbunătățirea gradului de asimilare a cunoștințelor și dezvoltarea de noi abilități. În același timp, în studiul respectiv sunt proiectate diverse tipuri de jocuri video educaționale, precum și exemple concrete de jocuri care pot fi utilizate în contexte specifice, pornind de la Game-Based Learning la Gamificare. |
||||||
Cuvinte-cheie jocuri video, nativi digitali, învățare bazată pe jocuri, edutain-ment |
||||||
|