Explorarea jocurilor video: resursă actuală în procesul de transformare a paradigmei de predare – învățare
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
128 9
Ultima descărcare din IBN:
2024-06-26 15:01
SM ISO690:2012
GUŢU, Vitalie. Explorarea jocurilor video: resursă actuală în procesul de transformare a paradigmei de predare – învățare. In: Educația și învățământul extrașcolar: configurări și experiențe, Ed. 2, 8-9 decembrie 2023, Chişinău. Chişinău: Editura USM, 2024, Ediţia 2, pp. 234-239. ISBN 978-9975-62-706-1.37(082)=00.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educația și învățământul extrașcolar: configurări și experiențe
Ediţia 2, 2024
Conferința "Educația și învățământul extrașcolar: configurări și experiențe"
2, Chişinău, Moldova, 8-9 decembrie 2023

Explorarea jocurilor video: resursă actuală în procesul de transformare a paradigmei de predare – învățare


Pag. 234-239

Guţu Vitalie12
 
1 Universitatea de Stat din Moldova,
2 Centrul Republican pentru Copii și Tineret ARTICO
 
 
Disponibil în IBN: 29 aprilie 2024


Rezumat

Lucrarea științifică de față abordează tendința emergentă a utilizării jocurilor video în educație. Tot mai multe concepte și formule sunt dezvoltate despre avantajele și beneficiile implementării jocurilor video în procesul de predare-învățare, inclusiv creșterea motivației elevilor/studenților, îmbunătățirea gradului de asimilare a cunoștințelor și dezvoltarea de noi abilități. În același timp, în studiul respectiv sunt proiectate diverse tipuri de jocuri video educaționale, precum și exemple concrete de jocuri care pot fi utilizate în contexte specifice, pornind de la Game-Based Learning la Gamificare.

Cuvinte-cheie
jocuri video, nativi digitali, învățare bazată pe jocuri, edutain-ment