The tapestry of diversity: an exploration of multifaceted identities
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
90 0
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.061 (2)
Общественные проблемы обучения и воспитания. Контакты учебного заведения с учащимися (119)
SM ISO690:2012
HERŢA, Lilia. The tapestry of diversity: an exploration of multifaceted identities . In: Cercetarea pedagogică: exigențe contemporane și perspective de dezvoltare, 3-4 noiembrie 2023, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2023, Ediția 1-a, pp. 201-205. ISBN 978-9975-46-867-1 (PDF). DOI: https://doi.org/10.46727/c.03-04-11-2023.p200-204
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Cercetarea pedagogică: exigențe contemporane și perspective de dezvoltare
Ediția 1-a, 2023
Conferința "Cercetarea pedagogică: exigențe contemporane și perspective de dezvoltare"
Chişinău, Moldova, 3-4 noiembrie 2023

The tapestry of diversity: an exploration of multifaceted identities

Tapiseria diversității: o explorare a identităților cu mai multe fațete

DOI:https://doi.org/10.46727/c.03-04-11-2023.p200-204
CZU: 37.061

Pag. 201-205

Herţa Lilia
 
"Ion Creangă" State Pedagogical University from Chisinau
 
 
Disponibil în IBN: 15 aprilie 2024


Rezumat

Acest articol explorează imperativul de a construi un mediu de învățare incluziv în cadrul instituțiilor educaționale. Concentrându-se pe trei strategii cheie, acesta examinează implementarea principiilor de Design Universal pentru Învățare (UDL) pentru a crea o atmosferă flexibilă și incluzivă, adaptată diverselor nevoi de învățare. În plus, articolul subliniază importanța stabilirii de programe de susținere între colegi, cu scopul de a încuraja colaborarea între elevi cu abilități diferite. Mai mult, accentuează rolul vital al pledoariei pentru accesibilitate, îndemnând educatori să identifice și elimine barierele fizice și digitale, asigurând acces echitabil pentru elevii cu dizabilități. Prin aceste strategii, articolul susține crearea unui spațiu educațional care nu doar recunoaște, ci și acomodează activ diversele puncte forte și nevoi ale fiecărui elev, promovând un mediu de învățare incluziv care deschide calea către dezvoltarea academică și personală colectivă.

Cuvinte-cheie
învățare inclusivă, design universal, susținere între colegi, advocacy pentru accesibilitate, nevoi de învățare diverse, inclusivitate educațională