Managementul relațiilor interpersonale la nivelul învățământului primar
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
153 5
Ultima descărcare din IBN:
2024-06-10 17:41
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
005.95/.96:373.3 (1)
Области управления (319)
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (2149)
SM ISO690:2012
GARŞTEA, Nina. Managementul relațiilor interpersonale la nivelul învățământului primar . In: Practici integrative pentru prevenirea și combaterea fenomenului de bullying în organizațiile școlare - 2024, 16 februarie 2024, Buzău. Buzău: Mini Print, 2024, pp. 27-33. ISBN 978-630-6637-04-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Practici integrative pentru prevenirea și combaterea fenomenului de bullying în organizațiile școlare - 2024 2024
Simpozionul "Practici integrative pentru prevenirea și combaterea fenomenului de bullying în organizațiile școlare"
Buzău, Moldova, 16 februarie 2024

Managementul relațiilor interpersonale la nivelul învățământului primar

Management of interpersonal relations at primary educationlevel

CZU: 005.95/.96:373.3

Pag. 27-33

Garştea Nina
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 25 martie 2024


Rezumat

Articolul abordează problema managementului relațiilor interpersonale la nivelul învățământului primar. Sunt evidențiate tipurile de relații interpersonale, rolul învățătorului în formarea competențelor interpersonale la elevi și implicarea în rezolvarea eficientă a problemelor grupului de elevi în vederea stabilirii unor relații trainice în raportul de elev-elev, elev-învățător. Sunt descrise trei jocuri didactice ce pot fi aplicate de cadrele didactice, în cadrul disciplinei dezvoltarea personală, în clasa I, în vederea sporirii coeziunii grupului, formării competențelor interpersonale și îmbunătățirii relațiilor interpersonale a elevilor de vârstă școlară mică.

The article approaches the problem of interpersonal relationships management at the primary education level. There are highlighted the types of interpersonal relationships, the role of the teacher in the formation of interpersonal skills in pupils and the involvement in the effective solving of the problems of the group of pupils to establish lasting relationships in the pupil-pupil, pupil-teacher relationship. Three didactic games are described that can be applied by teachers, within the discipline of personal development, in the 1st grade, to increase the cohesion of the group, the formation of interpersonal skills and the improvement of interpersonal relationships of pupils of small school age.

Cuvinte-cheie
management, relaţii interpersonale, competențe interpersonale, nivelul învățământului primar,

management, interpersonal relationships, interpersonal skills, primary education level