Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-10 17:41 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
005.95/.96:373.3 (1) |
Области управления (319) |
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (2149) |
![]() GARŞTEA, Nina. Managementul relațiilor interpersonale la nivelul învățământului primar . In: Practici integrative pentru prevenirea și combaterea fenomenului de bullying în organizațiile școlare - 2024, 16 februarie 2024, Buzău. Buzău: Mini Print, 2024, pp. 27-33. ISBN 978-630-6637-04-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Practici integrative pentru prevenirea și combaterea fenomenului de bullying în organizațiile școlare - 2024 2024 | ||||||
Simpozionul "Practici integrative pentru prevenirea și combaterea fenomenului de bullying în organizațiile școlare" Buzău, Moldova, 16 februarie 2024 | ||||||
|
||||||
CZU: 005.95/.96:373.3 | ||||||
Pag. 27-33 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Articolul abordează problema managementului relațiilor interpersonale la nivelul învățământului primar. Sunt evidențiate tipurile de relații interpersonale, rolul învățătorului în formarea competențelor interpersonale la elevi și implicarea în rezolvarea eficientă a problemelor grupului de elevi în vederea stabilirii unor relații trainice în raportul de elev-elev, elev-învățător. Sunt descrise trei jocuri didactice ce pot fi aplicate de cadrele didactice, în cadrul disciplinei dezvoltarea personală, în clasa I, în vederea sporirii coeziunii grupului, formării competențelor interpersonale și îmbunătățirii relațiilor interpersonale a elevilor de vârstă școlară mică. |
||||||
Cuvinte-cheie management, relaţii interpersonale, competențe interpersonale, nivelul învățământului primar, management, interpersonal relationships, interpersonal skills, primary education level |
||||||
|