Articolul precedent |
Articolul urmator |
68 0 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:811.112.2 (4) |
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (4054) |
Другие западногерманские языки (121) |
SM ISO690:2012 TIOSA, Iuliana. Leseverstehen. In: Probleme ale lingvisticii și didacticii limbilor străine: tradiții și inovații", conferință ştiințifică națională, 3 mai 2023, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS, 2023, pp. 85-90. ISBN 978-9975-46-868-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale lingvisticii și didacticii limbilor străine: tradiții și inovații", conferință ştiințifică națională 2023 | ||||||
Conferința "Probleme ale lingvisticii și didacticii limbilor străine: tradiții și inovații" Chişinău, Moldova, 3 mai 2023 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016:811.112.2 | ||||||
Pag. 85-90 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Acest articol cercetează comprehensiunea în timpul lecturii la lecția de limbă germană. Articolul aduce în vizor definițiile cele mai relevante și încearcă să dea răspuns la următoarele întrebări: Ce înseamnă comprehensiunea textelor la lecția de limbă străină?, Din ce elemente este alcătuită comprehensiunea?, Care sunt momentele dificile ale comprehensiunii?, Care sunt sfaturile specialiștilor pentru o comprehensiune mai productivă? |
||||||
Cuvinte-cheie comprehensiunea textelor, lecția de limba germană, elementele comprehensiunii, text comprehension, the German language lesson, the components of the comprehension |
||||||
|