Hausaufgaben im fremdsprachenunterricht – pro oder contra?
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
70 0
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.147=112.2 (1)
Высшее образование. Университеты. Академическое обучение (2640)
SM ISO690:2012
CORCEVSCHI, Svetlana. Hausaufgaben im fremdsprachenunterricht – pro oder contra? In: Probleme ale lingvisticii și didacticii limbilor străine: tradiții și inovații", conferință ştiințifică națională, 3 mai 2023, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS, 2023, pp. 56-63. ISBN 978-9975-46-868-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale lingvisticii și didacticii limbilor străine: tradiții și inovații", conferință ştiințifică națională 2023
Conferința "Probleme ale lingvisticii și didacticii limbilor străine: tradiții și inovații"
Chişinău, Moldova, 3 mai 2023

Hausaufgaben im fremdsprachenunterricht – pro oder contra?

Homework in foreign language lessons – pro or contra?

CZU: 378.147=112.2

Pag. 56-63

Corcevschi Svetlana
 
Moldova State University
 
 
Disponibil în IBN: 11 martie 2024


Rezumat

As we know, homework is an important and integral part of the learning process at school and university. Missing homework significantly lowers academic performance. The information taught during lessons is not fully assimilated, so extra (home) hours are needed. The purpose of homework is to reinforce the knowledge covered in class and to develop practical skills for applying the knowledge. However, homework has both advantages and disadvantages, which is why we often hear arguments for and against homework. Therefore, the aim of the study was: to establish the role and importance of homework for university students, its appropriateness and necessity, given that most of the subject matter is mastered by students individually.

După cum știm, temele pentru acasă sunt o parte importantă și integrală a procesului de învățământ la școală și la universitate. Lipsa temelor de acasă scade considerabil performanța academică. Imformația predată în timpul orelor nu este asimilată în totalitate, deci sunt necesare ore suplimentare (acasă). Scopul temelor pentru acasă este de a întări cunoștințele abordate în clasă și de a dezvolta abilitățile practice pentru aplicarea cunoștințelor. Cu toate acestea, temele pentru acasă au atât avantaje, cât și dezavantaje, După cum știm, temele pentru acasă sunt o parte importantă și integrală a procesului de învățământ la școală și la universitate. Lipsa temelor de acasă scade considerabil performanța academică. Imformația predată în timpul orelor nu este asimilată în totalitate, deci sunt necesare ore suplimentare (acasă). Scopul temelor pentru acasă este de a întări cunoștințele abordate în clasă și de a dezvolta abilitățile practice pentru aplicarea cunoștințelor. Cu toate acestea, temele pentru acasă au atât avantaje, cât și dezavantaje,

Cuvinte-cheie
homework, learning process, development of practical skills, homework control, individual work,

temele pentru acasă, procesul de învăţare, dezvoltarea abilităților practice, controlul temelor, lucrul individual