E-commerce as a business opportunity for entrepreneurs
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
131 6
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-22 04:09
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
339.1:004.738.5(478) (2)
Общие вопросы торговли. Рынок (827)
Связь компьютеров. Сети ЭВМ. Вычислительные сети (535)
SM ISO690:2012
VACARCIUC, Ana. E-commerce as a business opportunity for entrepreneurs. In: Simpozion ştiinţific al tinerilor cercetători , Ed. 20, 7-8 aprilie 2023, Chişinău. Chişinău Republica Moldova: "Print-Caro" SRL, 2023, Ediţia 21, Vol.1, pp. 52-56. ISBN 978-9975-180-04-7. DOI: https://doi.org/10.53486/sstc.v1.09
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Simpozion ştiinţific al tinerilor cercetători
Ediţia 21, Vol.1, 2023
Simpozionul "Simpozion ştiinţific al tinerilor cercetători"
20, Chişinău, Moldova, 7-8 aprilie 2023

E-commerce as a business opportunity for entrepreneurs

Comerțul electronic ca oportunitate de afaceri pentru întreprinzător

DOI:https://doi.org/10.53486/sstc.v1.09
CZU: 339.1:004.738.5(478)
JEL: L81, M16, O33, P46, E17

Pag. 52-56

Vacarciuc Ana
 
Academy of Economic Studies of Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 4 martie 2024


Rezumat

Acest articol analizează rolul semnificativ pe care îl joacă comerțul electronic în relațiile comerciale internaționale și potențialul acestuia de a facilita creșterea economică. Odată cu utilizarea tehnologiei moderne pentru comunicare, utilizarea rețelelor și transmiterea electronică a datelor, comerțul electronic a deschis oportunități semnificative atât pentru țările dezvoltate, cât și pentru cele în curs de dezvoltare. Întreprinderile mari și mici beneficiază de creșterea comerțului internațional, care le-a permis să depășească barierele geografice și să acceseze noi piețe. În ciuda provocărilor reprezentate de pandemia COVID-19, se așteaptă ca dezvoltarea comerțului electronic să continue, vânzările de comerț electronic urmând să crească cu 10,4% în 2023. Articolul oferă, de asemenea, informații privind comerțul electronic în Republica Moldova, precum și provocările și oportunitățile întreprinzătorilor care doresc să se implice în sfera dată.

Cuvinte-cheie
comert electronic, Republica Moldova, digitalizare, comportamentul consumatorului, COVID-19, pandemie, previziuni