Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-22 04:09 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
339.1:004.738.5(478) (2) |
Общие вопросы торговли. Рынок (827) |
Связь компьютеров. Сети ЭВМ. Вычислительные сети (535) |
![]() VACARCIUC, Ana. E-commerce as a business opportunity for entrepreneurs. In: Simpozion ştiinţific al tinerilor cercetători , Ed. 20, 7-8 aprilie 2023, Chişinău. Chişinău Republica Moldova: "Print-Caro" SRL, 2023, Ediţia 21, Vol.1, pp. 52-56. ISBN 978-9975-180-04-7. DOI: https://doi.org/10.53486/sstc.v1.09 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Simpozion ştiinţific al tinerilor cercetători Ediţia 21, Vol.1, 2023 |
||||||
Simpozionul "Simpozion ştiinţific al tinerilor cercetători" 20, Chişinău, Moldova, 7-8 aprilie 2023 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.53486/sstc.v1.09 | ||||||
CZU: 339.1:004.738.5(478) | ||||||
JEL: L81, M16, O33, P46, E17 | ||||||
Pag. 52-56 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Acest articol analizează rolul semnificativ pe care îl joacă comerțul electronic în relațiile comerciale internaționale și potențialul acestuia de a facilita creșterea economică. Odată cu utilizarea tehnologiei moderne pentru comunicare, utilizarea rețelelor și transmiterea electronică a datelor, comerțul electronic a deschis oportunități semnificative atât pentru țările dezvoltate, cât și pentru cele în curs de dezvoltare. Întreprinderile mari și mici beneficiază de creșterea comerțului internațional, care le-a permis să depășească barierele geografice și să acceseze noi piețe. În ciuda provocărilor reprezentate de pandemia COVID-19, se așteaptă ca dezvoltarea comerțului electronic să continue, vânzările de comerț electronic urmând să crească cu 10,4% în 2023. Articolul oferă, de asemenea, informații privind comerțul electronic în Republica Moldova, precum și provocările și oportunitățile întreprinzătorilor care doresc să se implice în sfera dată. |
||||||
Cuvinte-cheie comert electronic, Republica Moldova, digitalizare, comportamentul consumatorului, COVID-19, pandemie, previziuni |
||||||
|