Inovații pedagogice în învățământul secundar și profesional tehnic (discipline reale) rolul comunicării în optimizarea eficienței studiilor online
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
52 2
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-02 15:40
SM ISO690:2012
POPOVICI, Lia. Inovații pedagogice în învățământul secundar și profesional tehnic (discipline reale) rolul comunicării în optimizarea eficienței studiilor online. In: Inovații pedagogice în sfera digitală, Ed. Ediția a 9-a, 27 noiembrie 2021, Chişinău. Chişinău: Policolor SRL, 2021, Ediția a IX-a, pp. 133-137. ISBN 978-9975-3405-3-3.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Inovații pedagogice în sfera digitală
Ediția a IX-a, 2021
Conferința "Inovaţii pedagogice în era digitală"
Ediția a 9-a, Chişinău, Moldova, 27 noiembrie 2021

Inovații pedagogice în învățământul secundar și profesional tehnic (discipline reale) rolul comunicării în optimizarea eficienței studiilor online


Pag. 133-137

Popovici Lia
 
Colegiul Naţional de Comerţ al ASEM
 
 
Disponibil în IBN: 29 februarie 2024


Rezumat

Learning is based on the interactions between people, information and the environment. Communication as a form of interaction is actually the main instrument of learning. Besides, effective communication and active collaboration in an online class are capable of increasing learning efficiency. To achieve this effect a learning community should be built that will be characterized by close relationships between its participants which is a necessary milieu for productive communication, information exchange and cooperation. Numerous factors interfering with the development of such relationships can affect the attainment of this goal in online learning. This research demonstrates that a well-established communication in an online group can enhance student success; it also discusses the factors that can help to build a prolific learning community.

Cuvinte-cheie
Educație Online, comunicare, conversaţie, interacţiune, colaborare, comunitate de învățare