Articolul precedent |
Articolul urmator |
101 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-28 12:37 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:94 (24) |
Общие вопросы дидактики и методики воспитания и обучения (1212) |
Всеобщая история (525) |
SM ISO690:2012 PETROVSCHI, Nina. Complexitatea educațională a principiului multiperspectivității în învățarea istoriei. In: Învățarea școlară în contextul provocărilor societale, 23 iunie 2023, Chişinău. Chişinău: 2023, pp. 177-185. ISBN 978-9975-46-859-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învățarea școlară în contextul provocărilor societale 2023 | ||||||
Simpozionul "Învățarea școlară în contextul provocărilor societale" Chişinău, Moldova, 23 iunie 2023 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:94 | ||||||
Pag. 177-185 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul prezintă o serie de răspunsuri legate de întrebarea dacă într-un context pragmatic se poate vorbi despre educația istorică din multiplele sale perspective, ținând cont de faptul că acesta este un mod de a gândi, de a selecta, de a revizui și de a folosi dovezi din diferite surse pentru a explicați complexitatea unei situații și descoperiți ce s-a întâmplat și de ce. |
||||||
Cuvinte-cheie multiperspectivitate, învăţare pragmatică, empatie istorică, multiperspectivity, pragmatic learning, historical empathy |
||||||
|