Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
124 0 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091 (508) |
Организация обучения (561) |
SM ISO690:2012 MAXIMIUC, Ariadna-Cristina. Managementul impactului pandemiei COVID-19 prin derularea proiectelor educaționale. Studiu de caz. In: Moldoscopie, 2023, nr. 2(99), pp. 84-92. ISSN 1812-2566. DOI: https://doi.org/10.52388/1812-2566.2023.2(99).08 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Moldoscopie | ||||||
Numărul 2(99) / 2023 / ISSN 1812-2566 /ISSNe 2587-4063 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.52388/1812-2566.2023.2(99).08 | ||||||
CZU: 37.091 | ||||||
Pag. 84-92 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Pandemia COVID-19 a determinat instituțiile de educație să își închidă ușile și să treacă într-un mod rapid la predarea la distanță, prin intermediul tehnologiilor informaționale. Iar întreg peisajul educațional, din toată lumea, indiferent de nivelul de dezvoltare al țărilor, s-a schimbat fundamental în câteva săptămâni de la declanșarea crizei pandemice. Actul educațional în perioada pandemiei de COVID-19 a fost transferat forțat din sala de clasă în spațiul virtual, elevii fiind obligați să parcurgă un proces de studiu la distanță. Școala online a devenit o necesitate, o variantă de suplinire a școlii tradiționale, în condiții de criză. Scopul prezentului articol este să analizeze contextul pandemic, care a condus la confruntarea instituțiilor de învățământ cu diverse provocări și cum a fost adaptat managementul instituțional la acestea, cum ar fi asigurarea accesului la o educație de calitate, absența echipamentelor didactice adecvate derulării lecțiilor online și din lipsa formării tuturor cadrelor didactice în domeniul IT, al predării și evaluării la distanț |
||||||
Cuvinte-cheie management, educaţie, situație de forță majoră, management de criză, pandemie COVID-19, proiecte educaționale, instruire online, management, education, force majeure situation, crisis management, COVID-19 pandemic, educational projects, online training, Gestion, éducation, situation de force majeure, gestion de crise, pandémie de COVID-19, projets éducatifs, formation en ligne, менеджмент, образование, форс-мажорные обстоятельства, антикризисное управление, пандемия COVID-19, образовательные проекты, онлайн-обучение |
||||||
|