Articolul precedent |
Articolul urmator |
92 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-25 19:41 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
377.3.091(478+498) (2) |
Профессиональное образование. Технические школы. Профессиональные колледжи. Политехникумы (273) |
SM ISO690:2012 CUCOŞ, Constantin. Învățământul dual. Justificare, premise juridice, precauții și limite pedagogice de concretizare. In: Educația în contextul provocărilor societale: paradigme, inovații, transfer tehnologic, 17 noiembrie 2023, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2023, pp. 26-36. ISBN 978-9975-46-822-0. DOI: https://doi.org/10.46727/c.17-11-2023.p26-36 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educația în contextul provocărilor societale: paradigme, inovații, transfer tehnologic 2023 | ||||||
Conferința "Educația în contextul provocărilor societale: paradigme, inovații, transfer tehnologic" Chişinău, Moldova, 17 noiembrie 2023 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.46727/c.17-11-2023.p26-36 | ||||||
CZU: 377.3.091(478+498) | ||||||
Pag. 26-36 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În prezentul text, ne propunem să realizăm o radiografiere a statutului învățământului dual, ca o cale de formare profesional-vocațională, din perspectiva normelor legislative, a principiilor și prescripțiilor pedagogice, dar și a realităților educaționale concrete, mai ales, cu referire la România și Republica Moldova, dar și conexat la ce se întâmplă în țări din Uniunea Europeană. Vom aduce în atenție evoluții recente în acest domeniu, dar vom încerca să semnalăm și unele interogații, limite sau precauții legate de dezvoltarea și implementarea unui autentic învățământ dual, având ca puncte de plecare - epistemologice, practice - principiile și constrângerile de ordin didactic, psihopedagogic, strategic. |
||||||
Cuvinte-cheie învățământ dual, învățare experiențială, formare în alternanță, învățământ vocațional, dual education, experiential learning, alternating training, vocational education |
||||||
|