Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
126 0 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
376 (714) |
Воспитание, образование и обучение особых групп лиц. Специальные школы (658) |
SM ISO690:2012 LAPOŞINA, Emilia, IEVLEVA, Olga. Rolul relațiilor copil-părinte în formarea personalității unui copil cu paralizie cerebrală . In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2023, nr. 5-6(141-142), pp. 91-94. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.10400884 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 5-6(141-142) / 2023 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.10400884 | ||||||
CZU: 376 | ||||||
Pag. 91-94 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul conține o analiză a literaturii științifice și metodologice privind problema studierii personalității copiilor cu paralizie cerebrală. Se definește rolul relațiilor copil-părinte în dezvoltarea mentală și socială a copiilor, sunt prezentate trăsăturile caracteristice ale personalității copiilor cu paralizie cerebrală, se acordă o atenție extinsă influenței stilului parental și interacțiunii părinților cu copilul asupra formării personalității acestuia. |
||||||
Cuvinte-cheie copilărie, părinţi, relații copil-părinte, paralizie cerebrală, familie, reabilitare, strategie de educație parentală, childhood, parents, child-parent relations, cerebral palsy, family, rehabilitation, parenting strategy |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Lapoşina, E.</dc:creator> <dc:creator>Ievleva, O.</dc:creator> <dc:date>2023-12-26</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'><p>Articolul conține o analiză a literaturii științifice și metodologice privind problema studierii personalității copiilor cu paralizie cerebrală. Se definește rolul relațiilor copil-părinte în dezvoltarea mentală și socială a copiilor, sunt prezentate trăsăturile caracteristice ale personalității copiilor cu paralizie cerebrală, se acordă o atenție extinsă influenței stilului parental și interacțiunii părinților cu copilul asupra formării personalității acestuia.</p></dc:description> <dc:description xml:lang='en'><p>The article contains a theoretical review of the scientific and methodological literature on the issue of studying the personality of children suffering from cerebral palsy. The role of child-parent relations in the mental and social development of children is defined, the characteristic features of the personality of children with cerebral palsy are presented, and extensive attention is paid to the influence of parenting styles and parents’ interaction with children on the formation of children’s personality</p></dc:description> <dc:identifier>10.5281/zenodo.10400884</dc:identifier> <dc:source>Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională 141-142 (5-6) 91-94</dc:source> <dc:subject>copilărie</dc:subject> <dc:subject>părinţi</dc:subject> <dc:subject>relații copil-părinte</dc:subject> <dc:subject>paralizie cerebrală</dc:subject> <dc:subject>familie</dc:subject> <dc:subject>reabilitare</dc:subject> <dc:subject>strategie de educație parentală</dc:subject> <dc:subject>childhood</dc:subject> <dc:subject>parents</dc:subject> <dc:subject>child-parent relations</dc:subject> <dc:subject>cerebral palsy</dc:subject> <dc:subject>family</dc:subject> <dc:subject>rehabilitation</dc:subject> <dc:subject>parenting strategy</dc:subject> <dc:title>Rolul relațiilor copil-părinte în formarea personalității unui copil cu paralizie cerebrală </dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>