Unele aspecte privind predarea elementelor de vocabular din lexicul comun al limbii române studenţilor străini
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
138 4
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-26 22:18
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
811.135.1`243`276-057.875 (1)
Балканские романские языки (1470)
SM ISO690:2012
COZARI, Ana, YAVUZ, Tatiana. Unele aspecte privind predarea elementelor de vocabular din lexicul comun al limbii române studenţilor străini. In: Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului: la cerințele pieței muncii, Ed. 6, 28-29 aprilie 2023, Chişinău. Chişinău: Universitatea de Stat din Moldova, 2023, Ediția 6, pp. 141-150. ISBN 978-9975-62-568-5 (PDF). DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.10081442
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului
Ediția 6, 2023
Conferința "Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învățămîntului la cerințele pieței muncii"
6, Chişinău, Moldova, 28-29 aprilie 2023

Unele aspecte privind predarea elementelor de vocabular din lexicul comun al limbii române studenţilor străini

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.10081442
CZU: 811.135.1`243`276-057.875

Pag. 141-150

Cozari Ana1, Yavuz Tatiana2
 
1 Universitatea Tehnică a Moldovei,
2 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 20 decembrie 2023


Rezumat

Learning a foreign language is always a challenge, and learning the Romanian language by foreign students that do have a relative knowledge of English is no exception. This article aims to review some aspects related to the teaching and learning of the Romanian language by students who speak Russian, Ukrainian, Turkish, etc., who, mediated by the relative knowledge of the English language, are at the stage of acquiring the elementary grammatical structures, but also the vocabulary words related to the common lexicon of the Romanian language, in order to obtain the A2 - B1 level in the study of the Romanian language.

Cuvinte-cheie
common lexicon, basic vocabulary, intercultural competence, international words, translator’s false friends