Articolul precedent |
Articolul urmator |
81 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-16 23:04 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
811.133.1`243`373.43:37.02 (1) |
Галло-романские языки (245) |
Общие вопросы дидактики и методики воспитания и обучения (1212) |
SM ISO690:2012 MORARU, Lidia. Considérations sur l’enseignement/apprentissage des néologismes dans la classe de fle. In: De la monem la text: reconfigurări lingvistice și practici didactice: in memoriam Grigore Cincilei cu ocazia aniversării a 95-a de la naștere, 1 decembrie 2022, Chişinău. Chişinău: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2023, pp. 182-186. ISBN 978-9975-62-503-6. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.7623855 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
De la monem la text: reconfigurări lingvistice și practici didactice 2023 | ||||||
Conferința "De la monem la text: reconfigurări lingvistice și practici didactice"," Chişinău, Moldova, 1 decembrie 2022 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.7623855 | ||||||
CZU: 811.133.1`243`373.43:37.02 | ||||||
Pag. 182-186 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
In the context of this presentation, we defend the idea that the lexicon is the most variable in the language and the neologisms are intended to serve a communicative purpose. This article addresses the following objectives: 1. Identify the two key concepts, those of neology and neologism, their typology; 2. Make an incursion into the field of lexicography which is fundamental in the work on neology. |
||||||
Cuvinte-cheie neology, formal neology, semantic neology, borrowings, neologism, occasionalism, néologie, néologie formelle, néologie sémantique, emprunts, néologisme, occasionnalisme |
||||||
|