Considérations sur l’enseignement/apprentissage des néologismes dans la classe de fle
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
81 5
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-16 23:04
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
811.133.1`243`373.43:37.02 (1)
Галло-романские языки (245)
Общие вопросы дидактики и методики воспитания и обучения (1212)
SM ISO690:2012
MORARU, Lidia. Considérations sur l’enseignement/apprentissage des néologismes dans la classe de fle. In: De la monem la text: reconfigurări lingvistice și practici didactice: in memoriam Grigore Cincilei cu ocazia aniversării a 95-a de la naștere, 1 decembrie 2022, Chişinău. Chişinău: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2023, pp. 182-186. ISBN 978-9975-62-503-6. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.7623855
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
De la monem la text: reconfigurări lingvistice și practici didactice 2023
Conferința "De la monem la text: reconfigurări lingvistice și practici didactice","
Chişinău, Moldova, 1 decembrie 2022

Considérations sur l’enseignement/apprentissage des néologismes dans la classe de fle

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.7623855
CZU: 811.133.1`243`373.43:37.02

Pag. 182-186

Moraru Lidia
 
Université d’Etat de Moldavie
 
 
Disponibil în IBN: 15 decembrie 2023


Rezumat

In the context of this presentation, we defend the idea that the lexicon is the most variable in the language and the neologisms are intended to serve a communicative purpose. This article addresses the following objectives: 1. Identify the two key concepts, those of neology and neologism, their typology; 2. Make an incursion into the field of lexicography which is fundamental in the work on neology.

Cuvinte-cheie
neology, formal neology, semantic neology, borrowings, neologism, occasionalism,

néologie, néologie formelle, néologie sémantique, emprunts, néologisme, occasionnalisme