Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-29 01:13 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
81`42:659.1 (8) |
Языкознание и языки. Лингвистика (5175) |
Реклама (177) |
![]() . Intertextualitatea discursului publicitar. In: De la monem la text: reconfigurări lingvistice și practici didactice: in memoriam Grigore Cincilei cu ocazia aniversării a 95-a de la naștere, 1 decembrie 2022, Chişinău. Chişinău: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2023, pp. 155-158. ISBN 978-9975-62-503-6. DOI: https://doi.org/10.5281/ZENODO.7620491 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
De la monem la text: reconfigurări lingvistice și practici didactice 2023 | ||||||
Conferința "De la monem la text: reconfigurări lingvistice și practici didactice"," Chişinău, Moldova, 1 decembrie 2022 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/ZENODO.7620491 | ||||||
CZU: 81`42:659.1 | ||||||
Pag. 155-158 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
In the view of some linguists, advertising can be perceived as intertext, interdiscourse or intradiscourse. Interdiscourse is defined as a phenomenon of architectexuality or, in more general terms, transtexuality, characterized by a socio-discursive formation. Interdiscursiveness is the oral and “floating” reference to a particular source without directly citing it. It therefore represents a Bakhtinian dialogism, a preconstructed, anterior and implicitly admitted statement, a repetition or a déjà-vu. |
||||||
Cuvinte-cheie intertextuality, interdiscursivity, interdiscourse, intradiscourse, metarepresentation, intertextualitate, interdiscursivitate, interdiscurs, intradiscurs, metareprezentare |
||||||
|