Intertextualitatea discursului publicitar
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
157 1
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-29 01:13
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
81`42:659.1 (8)
Языкознание и языки. Лингвистика (5175)
Реклама (177)
SM ISO690:2012
. Intertextualitatea discursului publicitar. In: De la monem la text: reconfigurări lingvistice și practici didactice: in memoriam Grigore Cincilei cu ocazia aniversării a 95-a de la naștere, 1 decembrie 2022, Chişinău. Chişinău: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2023, pp. 155-158. ISBN 978-9975-62-503-6. DOI: https://doi.org/10.5281/ZENODO.7620491
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
De la monem la text: reconfigurări lingvistice și practici didactice 2023
Conferința "De la monem la text: reconfigurări lingvistice și practici didactice","
Chişinău, Moldova, 1 decembrie 2022

Intertextualitatea discursului publicitar

DOI:https://doi.org/10.5281/ZENODO.7620491
CZU: 81`42:659.1

Pag. 155-158

 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 15 decembrie 2023


Rezumat

In the view of some linguists, advertising can be perceived as intertext, interdiscourse or intradiscourse. Interdiscourse is defined as a phenomenon of architectexuality or, in more general terms, transtexuality, characterized by a socio-discursive formation. Interdiscursiveness is the oral and “floating” reference to a particular source without directly citing it. It therefore represents a Bakhtinian dialogism, a preconstructed, anterior and implicitly admitted statement, a repetition or a déjà-vu.

Cuvinte-cheie
intertextuality, interdiscursivity, interdiscourse, intradiscourse, metarepresentation,

intertextualitate, interdiscursivitate, interdiscurs, intradiscurs, metareprezentare