Pragmatica - un nou context al învățării istoriei
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
59 1
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-23 15:33
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.01:94 (1)
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (3934)
Всеобщая история (525)
SM ISO690:2012
PETROVSCHI, Nina. Pragmatica - un nou context al învățării istoriei. In: Cercetarea istorică și culturologică în spațiul unitar european: paradigme, realități, perspective, 30 august 2023, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2023, pp. 437-444. ISBN 978-9975-46-817-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Cercetarea istorică și culturologică în spațiul unitar european: paradigme, realități, perspective 2023
Conferința "Cercetarea istorică și culturologică în spațiul unitar european: paradigme, realități, perspective:"
Chişinău, Moldova, 30 august 2023

Pragmatica - un nou context al învățării istoriei

Pragmatics - a new context of learning history

CZU: 37.01:94

Pag. 437-444

Petrovschi Nina
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 13 decembrie 2023


Rezumat

This article approaches the problem of pragmatism as a new context of learning, in which the learner intervenes implicatively in the didactic activity and changes its variables through his personal action, based on experience, makes efforts for personal reflection, thinking, performs mental actions and practices of search, research and rediscovery, reworking new knowledge.

Cuvinte-cheie
postmodernism, pragmatic learning, tehnology, humanization, education personalization