Articolul precedent |
Articolul urmator |
162 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-10 12:27 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:069 (3) |
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (4064) |
Музеи. Постоянные выставки (509) |
SM ISO690:2012 BĂŢ, Mihail, SPÂNU, Aurel. Privind spre public: educație patrimonială și pedagogie muzeală la Muzeul Național de Istorie a Moldovei. In: Latinitate, Romanitate, Românitate, Ed. 7, 2-4 noiembrie 2023, Chișinău. Chişinău: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2023, Ediția 7, p. 26. ISBN 978-9975-172-14-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Latinitate, Romanitate, Românitate Ediția 7, 2023 |
||||||
Conferința "Latinitate, Romanitate, Românitate" 7, Chișinău, Moldova, 2-4 noiembrie 2023 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016:069 | ||||||
Pag. 26-26 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Printre cei mai importanți actori în domeniul pedagogiei de patrimoniu din Republica Moldova se plasează Muzeul Național de Istorie a Moldovei. Situat în centrul urbei rezidențiale, instituția muzeală a inițiat și dezvoltat, începând cu anul 2007 un amplu program de activități creativeducative, menit să juxtapună domeniul cultural cu cel al educației. Atelierele creative cu diverse tematici („Obiectul arheologic – o enigmă”, „Micul arheolog”, „Istoria și arta scrisului”, „Vânătoarea de exponate” ș.a.) au oferit o alternativă viabilă demersului didactic, imprimând matricei educaționale un aspect dihotomic: vizualizarea, integrarea și valorificarea patrimoniului prin tematizare, pe de o parte, și interacțiunea didactică în spațiul muzeal, pe de altă parte. Parcursul instituției muzeale în domeniul educației de patrimoniu va reprezenta obiectul comunicării noastre. |
||||||
|