Articolul precedent |
Articolul urmator |
96 0 |
SM ISO690:2012 SÎRGHI, Angela. Învățarea și consolidarea vocabularului în limba engleză utilizând aplicația Wordwall. In: Inovații pedagogice în sfera digitală, Ed. Ediția a 8-a, 27 noiembrie 2020, Chişinău. Chişinău: Policolor, 2020, Ediția a VIII-a, pp. 472-476. ISBN 978-9975-3405-1-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Inovații pedagogice în sfera digitală Ediția a VIII-a, 2020 |
||||||
Conferința "Inovaţii pedagogice în era digitală" Ediția a 8-a, Chişinău, Moldova, 27 noiembrie 2020 | ||||||
|
||||||
Pag. 472-476 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Vocabulary represents one of most important skills necessary for teaching and learning a foreign language. It is the basis for the development of all the other skills: reading comprehension, listening comprehension, speaking, writing, spelling and pronunciation. Vocabulary is the main tool for the students in their attempt to use English effectively. The correct use of ICT tools can streamline the learning process and strengthen the vocabulary, so that it becomes active later. |
||||||
Cuvinte-cheie wordwall, aplicații digitale, elevi/studenți, predare, învăţare, vocabular, competențe |
||||||
|