Valorificarea potențialului lexicului de specialitate prin noțiunea de proiect
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
194 0
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016:81'373:81'246 (1)
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (4090)
Языкознание и языки. Лингвистика (5177)
SM ISO690:2012
GHRILA, Tatiana. Valorificarea potențialului lexicului de specialitate prin noțiunea de proiect. In: Proiectul educațional/comunitar – segment complementar procesului educațional, 6 octombrie 2022, Chişinău. Chişinău: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2022, pp. 64-66. ISBN 978-9975-155-96-0 (PDF).
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Proiectul educațional/comunitar – segment complementar procesului educațional 2022
Conferința "Proiectul educațional/comunitar – segment complementar procesului educațional"
Chişinău, Moldova, 6 octombrie 2022

Valorificarea potențialului lexicului de specialitate prin noțiunea de proiect

CZU: 37.016:81'373:81'246

Pag. 64-66

Ghrila Tatiana
 
Colegiul de Ecologie, mun. Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 15 noiembrie 2023


Rezumat

Articolul se referă la valorificarea lexicului englez pentru specialități și domenii diferite, axate pe potențial de proiect, având la bază: concepte, ideologii, referințe și exemple din diverse arii, platforme, programe, bune practici, realizate ca segment complimentar procesului educațional. Studiul reprezintă definiții de bază, interpretări și clasificări a programelor de tip proiect precum și beneficiile proiectelor educaționale din țară și de după hotarele ei. Obiectivul articolului este de a algoritmiza implimentarea lexicului de specialitate la limba engleză aplicată în domeniu, de al valida, valorifica pe segment de proiect.

The article refers to the exploitation of the English lexicon for different specialties and fields, focused on project potential, based on: concepts, ideologies, references and examples from various areas, platforms, programs, good practices, carried out as a complementary segment of the educational process. The study represents basic definitions, interpretations and classifications of project-type programs as well as the benefits of educational projects in the country and beyond its borders. The objective of the article is to algorithmize the implementation of the specialized lexicon to the English language applied in the field, to validate and harness it on the project segment.

Cuvinte-cheie
lexic, parteneriat educaţional, proiect, algoritm,

lexicon, specialty, project, algorithm, Implementation