Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:81'373:81'246 (1) |
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (4090) |
Языкознание и языки. Лингвистика (5177) |
![]() GHRILA, Tatiana. Valorificarea potențialului lexicului de specialitate prin noțiunea de proiect. In: Proiectul educațional/comunitar – segment complementar procesului educațional, 6 octombrie 2022, Chişinău. Chişinău: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2022, pp. 64-66. ISBN 978-9975-155-96-0 (PDF). |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Proiectul educațional/comunitar – segment complementar procesului educațional 2022 | ||||||
Conferința "Proiectul educațional/comunitar – segment complementar procesului educațional" Chişinău, Moldova, 6 octombrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016:81'373:81'246 | ||||||
Pag. 64-66 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Articolul se referă la valorificarea lexicului englez pentru specialități și domenii diferite, axate pe potențial de proiect, având la bază: concepte, ideologii, referințe și exemple din diverse arii, platforme, programe, bune practici, realizate ca segment complimentar procesului educațional. Studiul reprezintă definiții de bază, interpretări și clasificări a programelor de tip proiect precum și beneficiile proiectelor educaționale din țară și de după hotarele ei. Obiectivul articolului este de a algoritmiza implimentarea lexicului de specialitate la limba engleză aplicată în domeniu, de al valida, valorifica pe segment de proiect. |
||||||
Cuvinte-cheie lexic, parteneriat educaţional, proiect, algoritm, lexicon, specialty, project, algorithm, Implementation |
||||||
|