Articolul precedent |
Articolul urmator |
127 0 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.032:[78+811/821.135.1] (1) |
Воспитание. Обучение. Образование (14334) |
Музыка (1809) |
Литература на балканских романских языках (2087) |
SM ISO690:2012 POPOV, Silvia. Relaţionarea inteligenţei muzicale cu inteligenţa verbală în cadrul orei de limbă şi literatură română. In: Oportunităţi de dezvoltare şi optimizare curriculară pe aria limbă şi comunicare în gimnaziu şi liceu, 27 mai 2017, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2017, pp. 38-42. ISBN 978-9975-46-323-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Oportunităţi de dezvoltare şi optimizare curriculară pe aria limbă şi comunicare în gimnaziu şi liceu 2017 | ||||||
Conferința "Oportunităţi de dezvoltare şi optimizare curriculară pe aria limbă şi comunicare în gimnaziu şi liceu" Chişinău, Moldova, 27 mai 2017 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.032:[78+811/821.135.1] | ||||||
Pag. 38-42 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
In teaching it is advisable to devise didactic techniques targeting multiple intelligences. In the wake of reading a text of fiction, the visual, auditory and chromatic images will need to be materialised in words or expressed in a certain tempo, rhythm, and musicality. After all, text reception is nothing but a re-creation of the artistic product: the reactions are catalyzed by the two intelligences. |
||||||
Cuvinte-cheie intelligence, literature, music, art, valorisation, inteligenţă, literatură, muzica, artă, valorizare |
||||||
|