Relaţionarea inteligenţei muzicale cu inteligenţa verbală în cadrul orei de limbă şi literatură română
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
127 0
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.032:[78+811/821.135.1] (1)
Воспитание. Обучение. Образование (14334)
Музыка (1809)
Литература на балканских романских языках (2087)
SM ISO690:2012
POPOV, Silvia. Relaţionarea inteligenţei muzicale cu inteligenţa verbală în cadrul orei de limbă şi literatură română. In: Oportunităţi de dezvoltare şi optimizare curriculară pe aria limbă şi comunicare în gimnaziu şi liceu, 27 mai 2017, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2017, pp. 38-42. ISBN 978-9975-46-323-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Oportunităţi de dezvoltare şi optimizare curriculară pe aria limbă şi comunicare în gimnaziu şi liceu 2017
Conferința "Oportunităţi de dezvoltare şi optimizare curriculară pe aria limbă şi comunicare în gimnaziu şi liceu"
Chişinău, Moldova, 27 mai 2017

Relaţionarea inteligenţei muzicale cu inteligenţa verbală în cadrul orei de limbă şi literatură română

CZU: 37.032:[78+811/821.135.1]

Pag. 38-42

Popov Silvia
 
Centrul de Excelenţă în Educaţie Artistică „Ștefan Neaga”
 
 
Disponibil în IBN: 23 octombrie 2023


Rezumat

In teaching it is advisable to devise didactic techniques targeting multiple intelligences. In the wake of reading a text of fiction, the visual, auditory and chromatic images will need to be materialised in words or expressed in a certain tempo, rhythm, and musicality. After all, text reception is nothing but a re-creation of the artistic product: the reactions are catalyzed by the two intelligences.

Cuvinte-cheie
intelligence, literature, music, art, valorisation,

inteligenţă, literatură, muzica, artă, valorizare