Articolul precedent |
Articolul urmator |
291 17 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-26 03:09 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
005:37+37.015.3 (1) |
Управление. Менеджмент (1920) |
Воспитание. Обучение. Образование (14877) |
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (4076) |
SM ISO690:2012 MANEA, Adriana Denisa, BARBĂ, Maria. Strategii educaționale de corijare a comportamentelor disruptive la elevii din generația alpha. In: Perspectivele și Problemele Integrării în Spațiul European al Cercetării și Educației, 7 iunie 2023, Cahul. Cahul: Tipografia „CentroGrafic” SRL, 2023, Vol.10, Partea II, pp. 27-31. ISSN 2587-3571. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Perspectivele și Problemele Integrării în Spațiul European al Cercetării și Educației Vol.10, Partea II, 2023 |
||||||
Conferința "Perspectivele și Problemele Integrării în Spațiul European al Cercetării și Educației" Cahul, Moldova, 7 iunie 2023 | ||||||
|
||||||
CZU: 005:37+37.015.3 | ||||||
Pag. 27-31 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În realizarea cu succes a managementului clasei/grupei de copii se impun a fi abordate cu responsabilitate atât strategii eficiente de învățare, cât, mai ales, strategii educaționale de corijare comportamentală. Astăzi, mai mult ca oricând, abilitatea cadrelor didactice de a interveni oportun și eficient în situații problematice la nivelul clasei de elevi condiționează bunăstarea societății de mâine. Comportmentul indezirabil al copiilor din generația Alpha, caracterizați de valorificarea oportunităților pe care societatea le oferă din punct de vedere tehnologic și economic, poate fi provocat și întreținut de consumul în exces de mass-media. Intervenția educațional corectiv-terapeutică în cazul acestor copii necesită punerea în joc a unui arsenal strategic bazat pe cooperare, angajament și spirit critic, deopotrivă cu o comunicare empatică, valori sustenabile și conținuturi educaționale pragmatice. |
||||||
Cuvinte-cheie strategii educaţionale, comportament disruptiv, tulburări emoțional-comportamentale, contract de contingență, generația Alpha, educational strategies, disruptive behavior, emotional-behavioral disorders, contingency contract, Alpha generation |
||||||
|
Google Scholar Export
<meta name="citation_title" content="Strategii educaționale de corijare a comportamentelor disruptive la elevii din generația alpha"> <meta name="citation_author" content="Manea Adriana Denisa"> <meta name="citation_author" content="Barbă Maria"> <meta name="citation_publication_date" content="2023"> <meta name="citation_collection_title" content="Perspectivele și Problemele Integrării în Spațiul European al Cercetării și Educației"> <meta name="citation_volume" content="Vol.10, Partea II"> <meta name="citation_firstpage" content="27"> <meta name="citation_lastpage" content="31"> <meta name="citation_pdf_url" content="https://ibn.idsi.md/sites/default/files/imag_file/27-31_54.pdf">