Romanian Language and Literature Interactive e-Textbook: a Case Study of Educational Innovation
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
143 0
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.091:004 (43)
Организация обучения (541)
Информационные технологии. Вычислительная техника. Обработка данных (4225)
SM ISO690:2012
CHIRIAC, Tatiana, BALMUŞ, Nicolae, CĂLDARE, Veronica. Romanian Language and Literature Interactive e-Textbook: a Case Study of Educational Innovation. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2023, nr. 4(140), pp. 50-53. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.8289526
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 4(140) / 2023 / ISSN 1810-6455

Romanian Language and Literature Interactive e-Textbook: a Case Study of Educational Innovation

Manualul electronic interactiv de limba și literatura română: un studiu de caz al inovației educaționale

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.8289526
CZU: 37.091:004

Pag. 50-53

Chiriac Tatiana1, Balmuş Nicolae1, Căldare Veronica2
 
1 "Ion Creangă" State Pedagogical University from Chisinau,
2 Liceul Teoretic Măgdăcești
 
 
Disponibil în IBN: 8 septembrie 2023


Rezumat

This article describes a case study of the interactive e-textbook of the Romanian Language and Literature for the 4th grade developed with the MDIRConstructor builder. This research focuses on the Moldovan experience regarding the development of interactive e-textbooks, within the national project “Development and implementation of interactive digital textbooks in pre-university education”. The study aims to extend the practice of developing interactive e-textbooks through the personalized approach and to increase the potential of digital textbooks through various educational resources.

Articolul descrie un studiu de caz al manualului digital interactiv de limba și literatura română pentru clasa a IV-a dezvoltat cu ajutorul aplicației MDIRConstructor. Cercetarea elucidează experiența națională privind dezvoltarea manualelor digitale interactive, realizată în cadrul proiectului național de stat „Elaborarea și implementarea manualelor digitale interactive în învățământul preuniversitar”. Studiul își propune să extindă practica dezvoltării manualelor digitale interactive prin abordarea personalizată și să crească potențialul manualelor digitale prin implementarea diferitelor tipuri de resurse educaționale.

Cuvinte-cheie
MDIRConstructor e-textbook builder, interactive digital textbook, authentic digital teaching resources,

constructorul de manuale digitale MDIRConstructor, manuale digitale interactive, resurse digitale autentice