Implementing Flipped Classroom Practices in Moldovan Universities
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
88 0
SM ISO690:2012
VARZARI, Elena, CEH, Oxana. Implementing Flipped Classroom Practices in Moldovan Universities. In: Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice, Ed. 3, 9 decembrie 2016, Bălți. Balti, Republic of Moldova: Tipografia “Indigou Color“, 2017, Ediția 3, pp. 275-280. ISBN 978-9975-9904-9-3..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice
Ediția 3, 2017
Conferința "Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice"
3, Bălți, Moldova, 9 decembrie 2016

Implementing Flipped Classroom Practices in Moldovan Universities


Pag. 275-280

Varzari Elena, Ceh Oxana
 
"Alecu Russo" State University of Balti
 
 
Disponibil în IBN: 7 septembrie 2023


Rezumat

Practicile de predare a limbilor străine s-au schimbat foarte mult în ultimii ani. Datorită tehnologiilor moderne utilizate, orele de limbi străine au devenit maidinamice și interesante. Tema abordataflipped learning(numită și the Thayer Method, reverse teaching, backwards classroom and inverted classroom) nu a fost implementată până în prezent în școlile și universitățile moldovenești. Este un model pedagogic în care lecția obișnuită și temele pentru acasă sunt inversate, astfel încât elevii să obțină cunoștințele necesare înainte de a veni la oră. Scopul profesorilor este de a instrui elevii să descopere noi informații și să le aplice ulterior în timpul lecției. Ar putea fi o idee bună de a utilizați un asemenea model în universități la așa-numitele ore pentru "contact indirect cu studenții", și anume de a ghida munca independentă a studenților conform curriculumului. Acest model poate deveni un instrument de învățarefoarte bun pentru studenții cu dizabilități sau cu nevoi speciale.

Cuvinte-cheie
flipped classroom, a pedagogical model/approach, lecture-based class, audio/video presentations