Articolul precedent |
Articolul urmator |
124 0 |
SM ISO690:2012 VARZARI, Elena, STANȚIERU, Oxana. Reassessing the Role of Learners’ Native Language in Foreign Language Teaching. In: Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice, Ed. 1, 6 decembrie 2014, Bălți. Balti, Republic of Moldova: Tipografia din Bălţi, 2015, Ediția 1, pp. 195-202. ISBN 978-9975-132-36-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice Ediția 1, 2015 |
||||||
Conferința "Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice" 1, Bălți, Moldova, 6 decembrie 2014 | ||||||
|
||||||
Pag. 195-202 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
De-a lungul anilor, teoreticienii şi profesorii aduc un număr impunător de argumente, dar şi contraargumente referitor la impactul limbii materne în cadrul orelor de limbă engleză. În această ordine de idei, prezentul studiu îşi propune două obiective: primul vizează elucidarea terminologiei utilizată de specialiştii din domeniu cu privire la susţinerea sau negarea necesităţii de a folosi în procesul de predare limba maternă a celor ce studiază limba engleză; al doilea - investigarea şi analiza opiniilor profesorilor din Republica Moldova privind utilizarea limbii materne a studenţilor în procesul de predare a limbii engleze. |
||||||
Cuvinte-cheie language-oriented professionals, role of mother tongue/ native language, foreign/second-language learning context, target language, positive transfer, negative transfer |
||||||
|