Reassessing the Role of Learners’ Native Language in Foreign Language Teaching
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
124 0
SM ISO690:2012
VARZARI, Elena, STANȚIERU, Oxana. Reassessing the Role of Learners’ Native Language in Foreign Language Teaching. In: Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice, Ed. 1, 6 decembrie 2014, Bălți. Balti, Republic of Moldova: Tipografia din Bălţi, 2015, Ediția 1, pp. 195-202. ISBN 978-9975-132-36-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice
Ediția 1, 2015
Conferința "Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice"
1, Bălți, Moldova, 6 decembrie 2014

Reassessing the Role of Learners’ Native Language in Foreign Language Teaching


Pag. 195-202

Varzari Elena, Stanțieru Oxana
 
"Alecu Russo" State University of Balti
 
 
Disponibil în IBN: 5 septembrie 2023


Rezumat

De-a lungul anilor, teoreticienii şi profesorii aduc un număr impunător de argumente, dar şi contraargumente referitor la impactul limbii materne în cadrul orelor de limbă engleză. În această ordine de idei, prezentul studiu îşi propune două obiective: primul vizează elucidarea terminologiei utilizată de specialiştii din domeniu cu privire la susţinerea sau negarea necesităţii de a folosi în procesul de predare limba maternă a celor ce studiază limba engleză; al doilea - investigarea şi analiza opiniilor profesorilor din Republica Moldova privind utilizarea limbii materne a studenţilor în procesul de predare a limbii engleze.

Cuvinte-cheie
language-oriented professionals, role of mother tongue/ native language, foreign/second-language learning context, target language, positive transfer, negative transfer