Articolul precedent |
Articolul urmator |
227 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-18 21:07 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
376.2:159.922 (1) |
Воспитание, образование и обучение особых групп лиц. Специальные школы (658) |
Психология (3516) |
SM ISO690:2012 BANTEA, Valeria. Particularitățile dezvoltării copiilor cu deficiențe neuromotorii. In: Probleme actuale ale teoriei şi practicii educaţiei incluzive, Ed. Ediţia a VIII-a, 1 decembrie 2022, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2022, Ediţia a VIII-a, pp. 9-13. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale teoriei şi practicii educaţiei incluzive Ediţia a VIII-a, 2022 |
||||||
Conferința "Probleme actuale ale teoriei şi practicii educaţiei incluzive" Ediţia a VIII-a, Bălți, Moldova, 1 decembrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 376.2:159.922 | ||||||
Pag. 9-13 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Manifestarea psihică şi cea motrică reprezintă elementele fundamentale ale adaptării copilului şi adolescentului. Inteligenţa motrică nu trebuie privită ca un lucru de sine stătător, ci ca o componentă activă a inteligenţei generale. Dezvoltarea psihomotrică subliniază rolul hotărâtor al motricităţii în organizarea sinergică a organismului, în adaptarea somatică şi psihică şi impune o abordare holistică, sistemică, asupra copilăriei şi adolescenţei. |
||||||
Cuvinte-cheie deficiențe neuromotorii, motricitate, deficiențe motrice, terapii, psihomotricitate, neuromotor deficiencies, motor skills, motor deficiencies, therapies, psychomotor skills |
||||||
|