Articolul precedent |
Articolul urmator |
245 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-08-31 02:01 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.67 (18) |
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (2016) |
SM ISO690:2012 COTOVIŢCAIA, Daniela. Școala de Artă - între tradiție și modernitate: în contextul celor 75 ani de la fondarea Școlii de Arte „Valeriu Poleakov”. In: Educația și învățământul extrașcolar în Republica Moldova: statu quo și perspective, Ed. 1, 9-10 decembrie 2022, Chişinău. Chişinău: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2023, pp. 149-158. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educația și învățământul extrașcolar în Republica Moldova: statu quo și perspective 2023 | ||||||
Conferința "Educația și învățământul extrașcolar în Republica Moldova: statu quo și perspective" 1, Chişinău, Moldova, 9-10 decembrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.67 | ||||||
Pag. 149-158 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul abordează activitățile Școlii de Arte „Valeriu Poleakov,” desfășurate pe parcursul a 75 de ani de la fondare. Istoria unei instituții de învățământ este scrisă de către profesorii și elevii ei, iar statutul acesteia este confirmat de calitatea celor care sunt mândri că se numără printre absolvenți. Prin muncă și prin exemplu propriu, caractere și atitudini unite în jurul celor mai inspirați și dedicați profesori, școala a crescut și a educat o comunitate de elevi, oameni inteligenți, pasionați, fideli valorilor artei, culturii naționale și universale. Rodul muncii nu a întârziat să apară: la șapte decenii și jumătate de activitate, școala rămâne a fi una dintre cele mai prestigioase și solicitate instituții, care perseverează continuu în a-și consolida statutul de centru educațional de cultură și artă, de creație, generatoare de idei și soluții pentru toți beneficiarii săi. |
||||||
Cuvinte-cheie învăţământ artistic, școală de arte, personalităţi, profil de formare, priorităţi, artistic education, arts school, personalities, training profiles, priorities |
||||||
|