Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-27 17:22 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.5.016:51 (5) |
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (2143) |
Математика (1690) |
![]() LUPU, Ilie, DRUŢA, Rodica. Aspecte inovative ale predării-învățării-evaluării matematice în liceu în contextul formării competențelor secolului XXI. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2023, nr. 1(31), pp. 16-29. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v31i1.16-29 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 1(31) / 2023 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v31i1.16-29 | ||||||
CZU: 373.5.016:51 | ||||||
Pag. 16-29 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Fenomenul „explozia informațională”, dar și reconceptualizarea curriculară la matematică implică explorarea a noilor modalități de predare-învățare-evaluare la disciplina matematică, în vederea formării și dezvoltării competențelor secolului XXI. Prin urmare, formarea acestor competențe amplifică efortul profesorului și elevului, impunând lărgirea limitelor de spațiu și timp a lecției tradiționale. Acest articol sugerează profesorilor de matematică răspunsuri la aspecte inovative, pe plan strategic și aplicativ. |
||||||
Cuvinte-cheie medii digitale, competențe, metode activ-participative, instrumente digitale, tehnologii, digital environments, skills, methods active-participatory, digital tools, digital technologies |
||||||
|