Articolul precedent |
Articolul urmator |
163 0 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:811.111'373.4 (1) |
Общие вопросы дидактики и методики воспитания и обучения (1232) |
Английский язык (686) |
SM ISO690:2012 HERŢA, Lilia. Incorporating paremies in the esl classes. In: Probleme actuale ale lingvisticii şi didacticii limbilor străine, Ed. 1, 26 noiembrie 2019, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Ediția 1, pp. 64-69. ISBN 978-9975-3408-5-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale lingvisticii şi didacticii limbilor străine Ediția 1, 2020 |
||||||
Conferința "Probleme actuale ale lingvisticii şi didacticii limbilor străine" 1, Chişinău, Moldova, 26 noiembrie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:811.111'373.4 | ||||||
Pag. 64-69 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Engleza este o limbă bogată în idiomuri, proverbe și alte expresii fixe care ar putea fi piedici pentru studenți în înțelegerea lor. Oferind un cadru teoretic și o rațiune pedagogică pentru includerea expresiilor proverbiale, acest articol prezintă unele activități cu proverbe pentru profesorii de limbi străine, în special pentru profesorii de engleză, pentru a face orele mai vii și mai interesante. |
||||||
|