Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
203 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-13 14:31 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3.016 (63) |
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (2143) |
SM ISO690:2012 MOTFOLEA, Dana-Maria. Învățarea limbii engleze la treapta primară în viziunea elevilor și a părinților . In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2023, nr. 2-3(138-139), pp. 55-58. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.7974496 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 2-3(138-139) / 2023 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.7974496 | ||||||
CZU: 373.3.016 | ||||||
Pag. 55-58 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul prezintă rezultatele unei cercetări realizate prin aplicarea unui chestionar administrat la un număr total de 292 de elevi și părinți din școala gimnazială din comuna Piatra Șoimului, județul Neamț, România. Perspectiva de cercetare a urmărit învățarea limbii engleze în clasele primare în viziunea elevilor și a părinților. Au fost analizate în plan comparativ condițiile ce favorizează/facilitează dobândirea de achiziții lingvistice, care le permit elevilor să comunice în această limbă, pornind de la vârsta la care începe studiul, de la motivație, nevoie, interes, importanța instituției, utilitatea și beneficiile în contextul societății postmoderne actuale. |
||||||
Cuvinte-cheie limba engleză, treapta primară, achiziție lingvistică, competenţă lingvistică, English language, primary level, language acquisition, linguistic competence |
||||||
|
Crossref XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <doi_batch version='4.3.7' xmlns='http://www.crossref.org/schema/4.3.7' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.crossref.org/schema/4.3.7 http://www.crossref.org/schema/deposit/crossref4.3.7.xsd'> <head> <doi_batch_id>ibn-182413</doi_batch_id> <timestamp>1719513624</timestamp> <depositor> <depositor_name>Information Society Development Instiute, Republic of Moldova</depositor_name> <email_address>[email protected]</email_address> </depositor> <registrant>Centrul Educaţional Pro Didactica</registrant> </head> <body> <journal> <journal_metadata> <full_title>Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională</full_title> <issn media_type='print'>18106455</issn> </journal_metadata> <journal_issue> <publication_date media_type='print'> <year>2023</year> </publication_date> <issue>2-3(138-139)</issue> </journal_issue> <journal_article publication_type='full_text'><titles> <title>Învățarea limbii engleze la treapta primară în viziunea elevilor și a părinților </title> </titles> <contributors> <person_name sequence='first' contributor_role='author'> <given_name>Dana-Maria</given_name> <surname>Motfolea</surname> </person_name> </contributors> <publication_date media_type='print'> <year>2023</year> </publication_date> <pages> <first_page>55</first_page> <last_page>58</last_page> </pages> <doi_data> <doi>10.5281/zenodo.7974496</doi> <resource>http://www.crossref.org/</resource> </doi_data> </journal_article> </journal> </body> </doi_batch>