Articolul precedent |
Articolul urmator |
230 0 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091.27=111 (1) |
Организация обучения (560) |
SM ISO690:2012 SAGOIAN, Eraniac, SAGOYAN, Agunik, SHEVERINA, Svetlana. Requirements for desiging and making tests. In: Probleme actuale ale lingvisticii şi didacticii limbilor străine, Ed. 3, 25 noiembrie 2022, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, Ediția 3, pp. 196-200. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale lingvisticii şi didacticii limbilor străine Ediția 3, 2022 |
||
Conferința "Probleme actuale ale lingvisticii şi didacticii limbilor străine" 3, Chişinău, Moldova, 25 noiembrie 2022 | ||
|
||
CZU: 37.091.27=111 | ||
Pag. 196-200 | ||
Descarcă PDF | ||
Rezumat | ||
Proiectarea unui test este o etapă valoroasă a procesului educativ și trebuie luate în considerație multe aspecte. Planificând un test, cadrele didactice trebuie să se asigure că toți elevii sunt capabili să îndeplinească sarcinile și și să simtă că testele sunt efectuate pentru a-și verifica nivelul de cunoștințe. În acest articol se discută despre cum se proiectează un test, care este importanța baremului de notare pentru studenți și cadrele didactice în definirea criteriilor de evaluare a unei testări. |
||
Cuvinte-cheie proces, conținut, obiective, atribuire, realizare, progres, validitate, fiabilitate, abilitate de a face |
||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Sagoian, E.</creatorName> <affiliation>Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău, Moldova, Republica</affiliation> </creator> <creator> <creatorName>Sagoian, A.</creatorName> <affiliation>Liceul Teoretic „D. Cantemir“, mun. Chişinău, Moldova, Republica</affiliation> </creator> <creator> <creatorName>Sheverina, S.</creatorName> <affiliation>Instituție de învățământ bugetar municipal Școala secundară (Școala secundară MBOU nr. 8), Mytishchi, regiunea Moscova, Rusia</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='en'>Requirements for desiging and making tests</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2022</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'></relatedIdentifier> <subjects> <subject>proces</subject> <subject>conținut</subject> <subject>obiective</subject> <subject>atribuire</subject> <subject>realizare</subject> <subject>progres</subject> <subject>validitate</subject> <subject>fiabilitate</subject> <subject>abilitate de a face</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>37.091.27=111</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2022</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Proiectarea unui test este o etapă valoroasă a procesului educativ și trebuie luate în considerație multe aspecte. Planificând un test, cadrele didactice trebuie să se asigure că toți elevii sunt capabili să îndeplinească sarcinile și și să simtă că testele sunt efectuate pentru a-și verifica nivelul de cunoștințe. În acest articol se discută despre cum se proiectează un test, care este importanța baremului de notare pentru studenți și cadrele didactice în definirea criteriilor de evaluare a unei testări.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>