Requirements for desiging and making tests
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
230 0
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.091.27=111 (1)
Организация обучения (560)
SM ISO690:2012
SAGOIAN, Eraniac, SAGOYAN, Agunik, SHEVERINA, Svetlana. Requirements for desiging and making tests. In: Probleme actuale ale lingvisticii şi didacticii limbilor străine, Ed. 3, 25 noiembrie 2022, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, Ediția 3, pp. 196-200.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme actuale ale lingvisticii şi didacticii limbilor străine
Ediția 3, 2022
Conferința "Probleme actuale ale lingvisticii şi didacticii limbilor străine"
3, Chişinău, Moldova, 25 noiembrie 2022

Requirements for desiging and making tests

Cerințele pentru proiectarea și efectuarea testărilor

CZU: 37.091.27=111

Pag. 196-200

Sagoian Eraniac1, Sagoyan Agunik2, Sheverina Svetlana3
 
1 "Ion Creangă" State Pedagogical University from Chisinau,
2 Theoretical Lyceum „D. Cantemir “, Chisinau ,
3 Municipal budgetary educational institution Secondary school (MBOU secondary school No. 8), Mytishchi, Moscow region
 
 
Disponibil în IBN: 3 iunie 2023


Rezumat

Proiectarea unui test este o etapă valoroasă a procesului educativ și trebuie luate în considerație multe aspecte. Planificând un test, cadrele didactice trebuie să se asigure că toți elevii sunt capabili să îndeplinească sarcinile și și să simtă că testele sunt efectuate pentru a-și verifica nivelul de cunoștințe. În acest articol se discută despre cum se proiectează un test, care este importanța baremului de notare pentru studenți și cadrele didactice în definirea criteriilor de evaluare a unei testări.

Cuvinte-cheie
proces, conținut, obiective, atribuire, realizare, progres, validitate, fiabilitate, abilitate de a face

DataCite XML Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'>
<creators>
<creator>
<creatorName>Sagoian, E.</creatorName>
<affiliation>Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău, Moldova, Republica</affiliation>
</creator>
<creator>
<creatorName>Sagoian, A.</creatorName>
<affiliation>Liceul Teoretic „D. Cantemir“, mun. Chişinău, Moldova, Republica</affiliation>
</creator>
<creator>
<creatorName>Sheverina, S.</creatorName>
<affiliation>Instituție de învățământ bugetar municipal Școala secundară (Școala secundară MBOU nr. 8), Mytishchi, regiunea Moscova, Rusia</affiliation>
</creator>
</creators>
<titles>
<title xml:lang='en'>Requirements for desiging and making tests</title>
</titles>
<publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher>
<publicationYear>2022</publicationYear>
<relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'></relatedIdentifier>
<subjects>
<subject>proces</subject>
<subject>conținut</subject>
<subject>obiective</subject>
<subject>atribuire</subject>
<subject>realizare</subject>
<subject>progres</subject>
<subject>validitate</subject>
<subject>fiabilitate</subject>
<subject>abilitate de a 
face</subject>
<subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>37.091.27=111</subject>
</subjects>
<dates>
<date dateType='Issued'>2022</date>
</dates>
<resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType>
<descriptions>
<description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Proiectarea unui test este o etapă valoroasă a procesului educativ și trebuie luate &icirc;n considerație multe aspecte. Planific&acirc;nd un test, cadrele didactice trebuie să se asigure că toți elevii sunt capabili să &icirc;ndeplinească sarcinile și și să simtă că testele sunt efectuate pentru a-și verifica nivelul de cunoștințe. &Icirc;n acest articol se discută despre cum se proiectează un test, care este importanța baremului de notare pentru studenți și cadrele didactice &icirc;n definirea criteriilor de evaluare a unei testări.</p></description>
</descriptions>
<formats>
<format>application/pdf</format>
</formats>
</resource>