Articolul precedent |
Articolul urmator |
337 7 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-13 22:11 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091=111 (2) |
Организация обучения (536) |
SM ISO690:2012 GOLUBOVSCHI, Oxana, GÎRNEȚ , Mariana. Enhancing students’ narrative writing skills through the use of podcasts. In: Probleme actuale ale lingvisticii şi didacticii limbilor străine, Ed. 3, 25 noiembrie 2022, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, Ediția 3, pp. 159-165. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale lingvisticii şi didacticii limbilor străine Ediția 3, 2022 |
||||||
Conferința "Probleme actuale ale lingvisticii şi didacticii limbilor străine" 3, Chişinău, Moldova, 25 noiembrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.091=111 | ||||||
Pag. 159-165 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Lucrarea dată vizează utilizarea podcasturilor în cadrul activităților de predare/învățare care au scopul de a dezvolta abilitățile de scriere narativă ale elevilor. Există numeroase studii care examinează rolul podcasturilor în vederea amplificării abilităților de vorbire și ascultare ale studenților. Pe de altă parte, studiile privind utilizarea podcasturilor pentru formarea și achiziționarea abilităților de scriere sunt destul de rare. Drept urmare, autorii acestui studiu își propun investigarea potențialelor dificultăți cu caracter instructiv referitoare la aplicarea podcasturilor în cadrul activităților destinate dezvoltării abilităților de scriere ale elevilor, descrierea modului de utilizare a podcasturilor pentru învățarea acestor abilități, cât și identificarea avantajelor și dezavantajelor cu privire la utilizarea acestora. |
||||||
Cuvinte-cheie abilități de scriere narativă, abilități de scriere, podcasturi, competenţă, instrumente de predare |
||||||
|