Articolul precedent |
Articolul urmator |
182 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-19 15:13 |
SM ISO690:2012 GANGAN, Andrei. Necesitatea implimentării principiilor marketingului strategic în Republica Moldova. In: Conferinţa Tehnico-Ştiinţifică a Colaboratorilor, Doctoranzilor şi Studenţilor: consacrată celei de-a 50-a Aniversări a U.T.M., 20-21 octombrie 2014, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Tehnica-UTM, 2014, Vol.3, pp. 509-510. ISBN 978-9975-45-249-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Conferinţa Tehnico-Ştiinţifică a Colaboratorilor, Doctoranzilor şi Studenţilor Vol.3, 2014 |
||||||
Conferința "Conferinţa Tehnico-Ştiinţifică a Colaboratorilor, Doctoranzilor şi Studenţilor" Chișinău, Moldova, 20-21 octombrie 2014 | ||||||
|
||||||
Pag. 509-510 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Marketingul strategic presupune un şir complex de activităţi privind studierea aprofundată a pieţe în continuă modificare, şi selectarea acelor oportunităţi de afaceri, ce ar asigura un nivel stabil de venituri în perioadă îndelungată de timp. La prima vedere implementarea principiilor marketingului strategic în Republica Moldova necesită cheltuieli substanţiale. În perspectivă aceste cheltuieli se vor recupera şi vor asigura avantaje competitive agenţilor economici. |
||||||
Cuvinte-cheie decizii operative, decizii strategice, marketing strategic, marketing operativ, avantajele competitive, cercetarea pieţei |
||||||
|
Crossref XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <doi_batch version='4.3.7' xmlns='http://www.crossref.org/schema/4.3.7' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.crossref.org/schema/4.3.7 http://www.crossref.org/schema/deposit/crossref4.3.7.xsd'> <head> <doi_batch_id>ibn-182199</doi_batch_id> <timestamp>1719094388</timestamp> <depositor> <depositor_name>Information Society Development Instiute, Republic of Moldova</depositor_name> <email_address>[email protected]</email_address> </depositor> </head> <body> <collection> <collection_metadata> <full_title>Conferinţa Tehnico-Ştiinţifică a Colaboratorilor, Doctoranzilor şi Studenţilor</full_title> </collection_metadata> <collection_issue> <publication_date media_type='print'> <year>2014</year> </publication_date> <isbn>978-9975-45-249-6</isbn> </collection_issue> <collection_article publication_type='full_text'><titles> <title>Necesitatea implimentării principiilor marketingului strategic în Republica Moldova</title> </titles> <contributors> <person_name sequence='first' contributor_role='author'> <given_name>Andrei</given_name> <surname>Gangan</surname> </person_name> </contributors> <publication_date media_type='print'> <year>2014</year> </publication_date> <pages> <first_page>509</first_page> <last_page>510</last_page> </pages> </collection_article> </collection> </body> </doi_batch>