Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-08 13:44 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.147 (662) |
Высшее образование. Университеты. Академическое обучение (2669) |
![]() SADOVEI, Larisa. Activitatea de învăţare: reflecţii teoretice si praxiologice. In: Ştiinţă, educaţie, cultură, Ed. 2013, 8 februarie 2013, Comrat. Comrat: Universitatea de Stat din Comrat, 2013, pp. 203-206. ISBN N/A. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Ştiinţă, educaţie, cultură 2013 | ||||||
Conferința "Ştiinţă, educaţie, cultură" 2013, Comrat, Moldova, 8 februarie 2013 | ||||||
|
||||||
CZU: 378.147 | ||||||
Pag. 203-206 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Reflectarea activităţii de învăţare din perspectiva acţiunilor de predare-învăţare-evaluare a procesului de învăţămînt a scos în evidenţă partcilarităţile specifice ale acesteia, avînd în vedere aspectele de sinonomie Ģi extensie conceptuală: experienţă de învăţare-sarcină de învaţare-activitate de învăţare. Abordarea internaţională a acestui termen în context didactic a sprijinit , prezentarea criteriilor Ģi indicatorilor de evaluare pentru un program de studii (specialitate) prin component strategii de predare-învăţare-evaluare. |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Sadovei, L.I.</creatorName> <affiliation>Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Activitatea de învăţare: reflecţii teoretice si praxiologice</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2013</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'>N/A</relatedIdentifier> <subjects> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>378.147</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2013</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Reflectarea activităţii de învăţare din perspectiva acţiunilor de predare-învăţare-evaluare a procesului de învăţămînt a scos în evidenţă partcilarităţile specifice ale acesteia, avînd în vedere aspectele de sinonomie Ģi extensie conceptuală: experienţă de învăţare-sarcină de învaţare-activitate de învăţare. Abordarea internaţională a acestui termen în context didactic a sprijinit , prezentarea criteriilor Ģi indicatorilor de evaluare pentru un program de studii (specialitate) prin component strategii de predare-învăţare-evaluare.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>