Articolul precedent |
Articolul urmator |
197 12 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-25 14:19 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.2 (839) |
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (2016) |
SM ISO690:2012 BARALIUC, Nadejda. Specificul evaluării în învățământul preșcolar. In: Educația de calitate în contextul provocărilor societale , Ed. 1, 21 octombrie 2022, Chisinau. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, pp. 237-242. ISBN 978-9975-46-638-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educația de calitate în contextul provocărilor societale 2022 | ||||||
Conferința "Educația de calitate în contextul provocărilor societale " 1, Chisinau, Moldova, 21 octombrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.2 | ||||||
Pag. 237-242 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article reflects the indispensable component of the learning process, the evaluation. Preschool assessment evaluation is specific to the integrated approach of the curriculum at the stage of preschool education requires modern assessment such as: systematic observation of the child's behavior in schools, self-assessment, etc. The concept that integrates preschool assessment is the holistic development of the child and the child-centered approach. |
||||||
Cuvinte-cheie assessment, self-assessment, preschool education, integrated curriculum, Methods, holistic development, Socio-emotional development, cognitive development, physical development, observation. |
||||||
|