Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-24 14:37 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
376.1 (180) |
Воспитание, образование и обучение особых групп лиц. Специальные школы (658) |
![]() SIRBU, Svetlana. Integrarea copiilor cu cerințe educative speciale în învățământul de masă. In: Evoluția sistemului național al învățământului special și incluziv ca proces unitar teoretico-praxiologic în câmpul educațional european :: 50 de ani de activitate a Catedrei Psihopedagogie și Psihopedagogie specială, Ed. 1, 2 decembrie 2022, Chisinau. Chişinău: CEP UPSC, 2023, pp. 310-315. ISBN 978-9975-46-732-2.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Evoluția sistemului național al învățământului special și incluziv ca proces unitar teoretico-praxiologic în câmpul educațional european : 2023 | ||||||
Conferința "Evoluția sistemului național al învățământului special și incluziv ca proces unitar teoretico-praxiologic în câmpul educațional european :" 1, Chisinau, Moldova, 2 decembrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 376.1 | ||||||
Pag. 310-315 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Abordarea incluzivă susţine că şcoala are responsabilitatea de a-i ajuta pe elevi să depăşească barierele din calea învăţării şi că cei mai buni profesori sunt aceia care au abilităţile necesare pentru a-i ajuta pe elevi să reuşească acest lucru. Aceasta înseamnă că este necesar ca şcolile să dispună de strategii funcţionale pentru a adopta măsuri practice care să faciliteze îndepărtarea barierelor cu care se confruntă elevii „dificili”. |
||||||
Cuvinte-cheie integrare, incluziune, educaţie integrată, elevi cu cerințe educaționale speciale (C.E.S.), deficiențe, adaptare., integrare, incluziune, educație integrată, elevi cu cerințe educaționale speciale (C.E.S.), deficiențe, adaptare. |
||||||
|