Integrarea copiilor cu cerințe educative speciale în învățământul de masă
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
412 23
Ultima descărcare din IBN:
2024-06-24 14:37
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
376.1 (180)
Воспитание, образование и обучение особых групп лиц. Специальные школы (658)
SM ISO690:2012
SIRBU, Svetlana. Integrarea copiilor cu cerințe educative speciale în învățământul de masă. In: Evoluția sistemului național al învățământului special și incluziv ca proces unitar teoretico-praxiologic în câmpul educațional european :: 50 de ani de activitate a Catedrei Psihopedagogie și Psihopedagogie specială, Ed. 1, 2 decembrie 2022, Chisinau. Chişinău: CEP UPSC, 2023, pp. 310-315. ISBN 978-9975-46-732-2..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Evoluția sistemului național al învățământului special și incluziv ca proces unitar teoretico-praxiologic în câmpul educațional european : 2023
Conferința "Evoluția sistemului național al învățământului special și incluziv ca proces unitar teoretico-praxiologic în câmpul educațional european :"
1, Chisinau, Moldova, 2 decembrie 2022

Integrarea copiilor cu cerințe educative speciale în învățământul de masă

CZU: 376.1

Pag. 310-315

Sirbu Svetlana
 
Liceul Teoretic „Gheorghe Asachi“, Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 27 aprilie 2023


Rezumat

Abordarea incluzivă susţine că şcoala are responsabilitatea de a-i ajuta pe elevi să depăşească barierele din calea învăţării şi că cei mai buni profesori sunt aceia care au abilităţile necesare pentru a-i ajuta pe elevi să reuşească acest lucru. Aceasta înseamnă că este necesar ca şcolile să dispună de strategii funcţionale pentru a adopta măsuri practice care să faciliteze îndepărtarea barierelor cu care se confruntă elevii „dificili”.

The inclusive approach claims that the school are has a responsibility to help students overcome barriers to learning and that the best teachers are those who have the skills to help students achieve this. This means that it is necessary that the schools have functional strategies to adopt practical measures to facilitate removal barriers faced by "difficult" children.

Cuvinte-cheie
integrare, incluziune, educaţie integrată, elevi cu cerințe educaționale speciale (C.E.S.), deficiențe, adaptare.,

integrare, incluziune, educație integrată, elevi cu cerințe educaționale speciale (C.E.S.), deficiențe, adaptare.